תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

הורת דמי הקישוריות בתחום הקווי - טוב לחברות הסלולר רע לבזק

סקירת "הראל סל NEWS" מאת רמי רוזן, מנהל מחקר בהראל פיננסים

אייפון 4s הייטק סלולר / צלם: צחי הופמן
אייפון 4s הייטק סלולר / צלם: צחי הופמן

על פי הפרסום גלובס כי חברת הייעוץ פרונטיר אשר עוסקת מטעם משרד התקשורת בתכנון תמחור השוק הסיטונאי מצאה כי יש להפחית את דמי הקישוריות בתחום הקווי מ-4 אגורות לדקה לאגורה אחת לדקה.

ההחלטה הזאת הייתה באוויר ומיד נסביר את המשמעות שלה אבל את ההחלטה על ביצוע המהלך הזה סביר שיבצע כבר שר התקשורת הבא, כלומר זה לא יתרחש לפני חודש אפריל מאי הקרובים.

מה המשמעות? להמשך הסקירה לחצו כאן

גילוי נאות