פיצוץ פלילי בלב ת"א: ניסים אלפרון ניצל מניסיון חיסול

(עדכון) - אלפרון נפצע קל; אחיו זלמן: "שלומו מצוין בגלל כל המצוות שהוא עושה" ■ עקב קרבתו לאוטובוס היה חשש בהתחלה כי מדובר בפיגוע - צפו בתגובת המעו"ף בדקות האירוע ■ 9 בני אדם נפצעו קל

ניסיון חיסול כושל בעולם התחתון: פיצוץ נשמע היום (ה') בצהריים במרכז תל-אביב, ברחוב ז'בוטינסקי, במסגרת ניסיון חיסול כושל של ניסים אלפרון, אחיו של יעקב אלפרון שחוסל בשנת 2008.

לפי דיווח בערוץ 2, מדובר ברכב מסוג מאזדה שהתפוצץ, בו נסע אלפרון. עקב קרבתו לאוטובוס היה חשש בהתחלה כי מדובר בפיגוע - והבורסה בתל-אביב הגיבה בירידות.

עדי ראייה סיפרו כי ראו רוכב אופנוע שהשליך מטען לתוך מכונית המאזדה - ונמלט מהמקום. המשטרה מנהלת מצוד אחר רוכב האופנוע שנמלט מהזירה.

כ-9 עוברי אורח נפצעו בפיצוץ, כולם במצב קל, ולא מדובר באירוע רב-נפגעים. מבית-החולים "איכילוב" נמסר זמן לא רב אחרי הפיצוץ: "4 פצועים במצב קל מאוד הגיעו לחדר המיון של המרכז הרפואי תל-אביב. כולם צפויים להשתחרר בדקות הקרובות ואינם מוכנים להיחשף בתקשורת".

כפי הנראה, גם בתו של אלפרון נפצעה באורח קל, שכן היא שהתה עם אלפרון בתוך רכב המאזדה.

זלמן אלפרון, אחיו של ניסים אלפרון, אמר בשיחה עם ערוץ 2: "יימח שמם! פחדנים מוגי-לב! בני זונות! המשטרה יודעת מי הם, פחדנים. שלומו של ניסים מצוין בגלל כל המצוות שהוא עושה. הכול בסדר. אנחנו לא חוששים לחיינו בכלל".

כאמור, מדד המעו"ף הגיב בירידה ותל-אביב 25 מחק עלייה של כ-0.6%, אולם לאחר שהתברר כי לא מדובר באירוע לאומני, הבורסה התאוששה.

מעוף 1
 מעוף 1

התגובה במעו"ף: נפילה פתאומית מחשש לפיגוע ולאחר מכן התאוששות