ריט 1 במו"מ לרכישת חלק מדיזינגוף סנטר ב-145 מיליון שקל

בנוסף הציעה לחברת אדרי-אל נכסים, המחזיקה בזכויות על קניון דיזינגוף סנטר, לרכוש גם 25% מהזכויות שהיא מחזיקה בקניון שמונה סנטר בקריית שמונה

קרן הנדל"ן ריט 1 דיווחה הערב (ה') כי היא מנהלת משא-ומתן לרכישת חלק מהזכויות בקניון דיזינגוף סנטר מידי חברת אדרי-אל תמורת 145 מיליון שקל, וכן זכויות עבור נכסים נוספים בקריית שמונה, עליהם היא מציעה עד כ-29.5 מיליון שקל. החברה מעריכה כי ההסכם יתחם באופן סופי בשבועות הקרובים.

מהדיווח עולה כי קרן הנדל"ן הגיעה להסכמות עקרוניות עם אדרי-אל ישראל נכסים לרכישת חלק מהזכויות בקניון דיזינגוף סנטר בתל-אביב, תמורת 145 מיליון שקל בתוספת מע"מ.

בנוסף, היא מציעה לאדרי-אל לרכוש את 25% מהזכויות בקניון "שמונה סנטר" בקריית שמונה תמורת 27 מיליון שקל וכן רכישת 25% מהזכויות של החברה במגרש הסמוך לקניות בקריית שמונה, עליו היא מציעה 2.5 מיליון שקל. במסגרת ההסכמות העקרוניות תועמד לקרן ריט 1 אופציה לרכישת 25% נוספים מקניון "שמונה סנטר" ומהמגרש הסמוך לו.

נזכיר כי בתחילת החודש קרן הנדל"ן הודיעה כי השלימה את העסקה לרכישת המרכז המסחרי לב תלפיות בירושלים, מידי חברת גנדן בבעלותו של נוחי דנקנר, תמורת 130 מיליון שקל. (לסיפור המלא)

בתגובה להודעת חברת אדרי-אל אודות כוונתה למכור חלק מאחזקותיה בדיזנגוף סנטר נמסר כי: "המכירה מתייחסת למחצית מזכויות אדרי-אל בסנטר, שהם כ- 6,000 מ"ר בלבד. דיזנגוף סנטר, הכולל כ- 60,000 מ"ר שטחי מסחר, הוקם על ידי דיזנגוף סנטר (מיסודו של פילץ) בע"מ, שבשליטת משפחת פילץ ושמואל פלאטו-שרון".