המנכ"ל החדש של מידרוג: לשעבר סגן לחשב הכללי באוצר

ערן היימר, המנכ"ל הנבחר, כיהן עד ליולי 2012 כמנהל חטיבת המימון והבנקים בחשב הכללי והיה אחראי בין היתר על ניהול החוב הממשלתי, ניהול ערבויות המדינה והפרטת הבנקים ■ יחליף את גיל גזית

דירקטוריון מידרוג החליט אמש למנות את ערן היימר, לשעבר סגן בכיר לחשב הכללי, כמנכ"ל החברה במקום גיל גזית שפרש בסוף השנה.

ערן היימר, בעל תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, כיהן עד ליולי 2012 כמנהל חטיבת המימון והבנקים בחשב הכללי והיה אחראי בין היתר על ניהול החוב הממשלתי, ניהול ערבויות המדינה והפרטת הבנקים. לפני תפקיד זה כיהן כסגן מנהל רשות החברות למונופולים ותשתיות, חשב משרד התחבורה ומנהל מחלקת עסקאות מט"ח בחשב הכללי.

גדעון אילת יו"ר מידרוג שעמד בראש צוות החיפוש ציין כי "היימר נבחר מתוך רשימה ארוכה של מועמדים בעלי כישורים מצוינים ואף רואיין על ידי בכירי מודי'ס, החברה-האם של מידרוג, בלונדון". עוד הוסיף אילת כי ל"היימר ניסיון עשיר בתחום המימון וניהול סיכונים פיננסיים ואין לי כל ספק שבהנהגתו תמשיך מידרוג להוביל את תחום הדירוג בישראל".

ערן היימר אמר במעמד כי "אני מודה לדירקטוריון מידרוג על הבחירה והבעת האמון בי. אני מקווה שהניסיון שלי מהצד המדורג יביא ערך מוסף לתהליך הדירוג. התנודתיות בשווקים הפיננסיים בשנים האחרונות הפכו את תהליך הדירוג לתחום מרתק ומאתגר מתמיד".

מידרוג היא חברה בת של מודי'ס,חברת דירוג גלובלית בתחום הדירוג, המחקר וניתוח סיכונים. דירוגי מודי'ס וניתוחי החוב שלה מכסים יותר מ-110 מדינות, 11,000 חברות מנפיקות, 22,000 מוסדות פיננסיים ציבוריים ו- 94,000 מכשירים פיננסיים מובנים.