רשתות בתי המלון פרימה וקיסר ישקיעו כ-65 מיליון ש' בשיפוץ

רשת מלונות פרימה, המונה 10 בתי מלון, הודיעה כי תשקיע כ-50 מיליון שקל בשיפוץ רוחבי של 3 בתי מלון מרכזיים ברשת ■ רשת מלונות "קיסר פרימייר" הודיעה כי תשקיע כ-15 מליון שקל בשיפוץ ושדרוג מלונות הרשת בטבריה, אילת וירושלים

רשת מלונות פרימה, המונה 10 בתי מלון, הודיעה כי תשקיע כ-50 מיליון שקל בשיפוץ רוחבי של 3 בתי מלון מרכזיים ברשת: פרימה פארק בירושלים שרק באחרונה הושלמה רכישתו, מלון אואזיס ומלון פרימה "המלכים".

במלון פרימה פארק ירושלים יושקעו כ-20 מיליון שקל בשיפוץ של כל 217 החדרים, המסדרונות, השטחים הציבוריים והכניסה למלון. בנוסף יעברו שיפוץ מערכות מיזוג האוויר, המטבח ומערכות נוספות של המלון; מלון פרימה "המלכים" אף הוא בבירה, בו יושקעו כ-10 מיליון שקל בשיפוץ של השטחים הציבוריים, כולל מסעדות המלון, הלובי והבר.כמו כן, יוחלפו המעליות, מערכות מיזוג האוויר ויוקם ספא חדש.

במלון אואזיס בים המלח יושקעו כ-20 מיליון שקל בשיפוץ של כל 144 החדרים, כולל השטחים הציבוריים במלון. לדברי מנכ"ל הרשת, אבי דור, ההחלטה להרחיב את הפעילות במלונות הרשת מתבססת על הפוטנציאל התיירותי של ישראל, המבוסס על אתרי תיירות היסטוריים לצד מרכזים עסקיים. "שיפוצם של המלונות הקיימים, בד ובד עם רכישתם של מלונות חדשים, הוא חלק מהאג'נדה של 'פרימה' לקדם את התיירות במרכזי התיירות הטבעיים של ישראל לצד מרכזי תיירות פוטנציאליים שטרם הגיעו למימושם המלא". לדבריו, השיפוצים צפויים להימשך בכל 2013.

בתוך כך, הנהלת רשת מלונות "קיסר פרימייר" הודיעה כי תשקיע כ-15 מליון שקל בשיפוץ ושדרוג מלונות הרשת בטבריה, אילת וירושלים. ב"קיסר פרימייר" טבריה ישופצו 70 חדרים ובכך יושלם שיפוץ כל חדרי המלון וכן שטחים ציבוריים.

ב"קיסר פרימייר" באילת יושלם שיפוץ כל החדרים, המסעדה הראשית לה יתווסף אגף חדש המכיל עוד כ-120 מקומות ישיבה. כמו כן, במלון "קיסר פרימייר" בירושלים יושלם שיפוץ כל חדרי המגדל במלון וכן שטחי הציבור. לדברי ישראל חייט סמנכ"ל רשת מלונות "קיסר פרימייר", "שיפור ושדרוג המוצר המלונאי מהווה מרכיב חשוב בחוויית הנופש. לאור זה שרבים מלקוחותינו הינם אורחים חוזרים, ישנה משמעות רבה לפעולות השדרוג". עוד לדבריו, "התחזית לשנת 2013 הינה שמירה על תפוסה גבוהה".