שלום אסייג נבחר להפיק את תוכנית ליל שבת של ערוץ 1

בשוק ההפקה טוענים כי מאחורי בחירתו של אסייג עומדים מניעים זרים, בהם תמיכתו בנתניהו ■ אסייג: "את הרקורד שלי אני לא צריך להוכיח לאף אחד"

חברת הפקות בשם "מפיקים גאגא" של שלום אסייג תפיק את תוכנית ליל שבת של ערוץ 1. בשוק ההפקה עלו טענות כי ההחלטה להעביר את התוכנית לאסייג נובעת ממניעים זרים, לאחר שלקול הקורא שפרסמה רשות השידור ניגשו מפיקים בעלי שם ועתירי ניסיון, שלא זכו בהפקה.

היום (ג') הופיעה תמונתו של אסייג בעמוד האחורי של העיתון "ישראל היום", לצד אייטם שבו הוא מביע תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו.

באחרונה נודע כי בערוץ 1 ישדרו בליל שבת הופעה של הזמרת שרית חדד מהיכל נוקיה. באחרונה הופיעה חדד בכנס תמיכה בנתניהו.

את תוכנית הטלוויזיה יגישו שמואל וילוז'ני ויעקב כהן, ועלותה 200 אלף שקל לכל אחת מ-20 התוכניות.

התוכנית אמורה לעלות לאוויר בפברואר הקרוב, במקום התוכנית של טל ברמן ועומר טי.וי, שהורדה מהמסך.

מרשות השידור נמסר כי "ערוץ 1 ממשיך לבסס את רצועת השידור של ערב יום שישי. אכן הוגשו מספר הצעות ראויות, אך ההצעה הטובה ביותר עבור צופי הערוץ הראשון נבחרה על-ידי הגורמים המקצועיים".

אסייג מסר בתגובה כי "אנשים הגישו הצעות פחות טובות, ועכשיו יש להם טענות. את הרקורד שלי אני לא צריך להוכיח לאף אחד. גם ב'צחוק מעבודה' אנחנו מצליחים לעשות יש מאין. גם 'הפרויקט הירוק' שאנחנו עושים נמכר לכל העולם ורץ כבר שתי עונות. עשינו ספיישלים רבים ועבדנו קשה על הרעיון. גייסנו בדרנים מהשורה הראשונה, וערוץ 1 עשו בשכל כשהחליטו לקחת את התוכנית.

"כל הקשר עם ראש הממשלה נוצר בשבוע האחרון בלבד, והקול קורא היה לפני כמה חודשים, ואין קשר בין הדברים. אני מציע למפיקים שיהיו קריאטיביים יותר ואולי יזכו בהפקות עתידיות".