בדקנו: חולצת ריצה תרמית

החורף סופסוף חשף כמה שיניים, כך שעטינו חולצה של חברת Craft השבדית ויצאנו לבדוק

קור מקפיא הוא לא בדיוק התכונה הכי בולטת בחורף הישראלי, ואם נסתכל על העניין הזה דרך חור השרוך של נעל התעמלות, זה כמובן מצוין למי שמתאמן בחוץ. אבל החורף שעבר היה קר אפילו בגוש דן ברמה שגם זקני יפו אינם זוכרים. אימוני בוקר מוקדם/לילה הפכו לסיוט, ומסלולים עתירי רצים הפכו לתצוגת אופנה מצחיקה עם כל מיני גטקס וכובעים שבילו בבוידם מאז הטירונות. בשבועות האחרונים גם החורף הזה סופסוף חושף כמה שיניים, כך שעטינו חולצה של חברת Craft השבדית ויצאנו לבדוק.

ל-Craft יש שלוש רמות של ביגוד חום. ה-Performance היא האמצעית, והיא האמורה לתת מענה למזג אוויר כמו זה שבמקומותינו. החולצה מוגדרת כ-Thermal Top, משמע היא אמורה לבוא מעל חולצה אחרת. בחברה מסבירים כי החולצה עשויה מבד רך וגמיש כדי לא להגביל את התנועה של הרץ. עוד מסבירים שהיא עשויה מבד תרמי ושיש לה יכולות נידוף מצוינות.

המגע של החולצה מאוד נעים, אבל בהתחלה היה קצת קר. החולצה אמנם מבודדת היטב מרוח, אבל אינה מחממת במובן המעילי של המילה. בתוך כמה דקות הצינה עברה והתברר שיש כיסוי ליתר ההבטחות - גם לנידוף וגם לגמישות. עוד שני פיצ'רים נחמדים הם כיס קטן בשרוול לנגן מוזיקה קטן וריבוי מחזירי האור.

השורה התחתונה: בין תל אביב לסטוקהולם יש איך להתחמם. 369 שקלים, פרו ספורט, החשמונאים 121 תל אביב