תנו לבגדים לחיות: קבלו את הדפסי החיות המככבים על כל פריטי הלבוש

הם חמודים, שעירים וגם הולכים לא רע על סריג, חולצה, שמלה או אקססורי ■ ינשופים, איילים, שפנים, כלבים, זאבים, זברות וציפורים - הם רק חלק מהדפסי החיות

אז שפרצה אל חיינו בסערה, מגמת ההדפסים מסרבת לעזוב. לצד הדפס החברבורות המוכר, שאף מלתחה לא שלמה בלעדיו, למרבה השמחה את מרבית הפוקוס באגף ההדפסים של העונה תופסת מגמה שונה ומיוחדת על גבול ההומור: הדפס דמויות של חיות, המקשט פריטים שונים. מיטב מותגי האופנה הציגו שמלות, תיקים, נעליים, צעיפים, סריגים וחצאיות בשלל גזרות וצבעים, שעליהם מודפסים צבאים, סוסים, ציפורים, איילים, ינשופים ועוד.

חלק מההדפסים מופיעים בצבעוניות דרמטית ומרשימה, חלקם מאוירים בציורים עדינים אל מול טכניקות גרפיות בולטות. ברברי הבריטית, למשל, בחרה העונה להתעלם מהבנלי והצעידה על המסלול של שבוע האופנה דוגמניות לבושות בחליפות במראה סקסי ומתוחכם, ומ'תחתן מבצבצות חולצות טי עם דמויות של כלב וינשוף. דוגמאות נוספות - הדפסי הציפורים העדינים על חצאית לבנה קוקטית של המותג המקומי PIOO PIOO, שמזכירים תמונות ציור יפניות וקולקציית התכשיטים של שלומית אופיר, המתבססת על השפעות מעולם החי, שבה תוכלו למצוא, בהתאם לנושא ההשראה, מבחר שרשראות עם פיתוח מיוחד של ינשופים, איילים וציפורים.