גוגל Street View מגיע לערים ואתרים נוספים בישראל

בין הערים החדשות ניתן למצוא: באר-שבע, ראשון-לציון, בני-ברק, אילת וכפר קאסם ■ בנוסף לכך יהיה ניתן לסייר במספר אתרים מוכרים בארץ כמו ים המלח ושונית האלמוגים באילת

9 חודשים אחרי שהושק שירות צילום הרחובות של גוגל בישראל, ה-Street View מציע ערים ואתרים נוספים בארץ. בין הערים החדשות שניתן למצוא ב-Street View של גוגל: באר-שבע, ראשון-לציון, אילת, אשקלון, אשדוד, שדרות, אופקים, בני-ברק, קריית גת, נצרת, נתניה, טירה, כפר קאסם, עוספיה, פתח-תקווה וערים נוספות.

לצד זאת, ניתן למצוא גם אתרים מוכרים בישראל, כפי שגוגל מציינת בפוסט שהעלתה לעמוד הגוגל פלוס הרשמי של גוגל ישראל. כך, למשל, ניתן לערוך סיור וירטואלי בצפת, בשונית האלמוגים של אילת, לבקר בים המלח ולשוטט בסמטאות הצרות של העיר העתיקה בעכו.

עוד מקומות מעניינים שניתן להגיע אליהם דרך ה-Street View: הגן הלאומי של בית-שאן, פארק תמנע, השוק הדרוזי של דליית אל כרמל, דרך בורמה ואפילו את אצטדיון רמת-גן ובלומפילד. גם מוזיאונים אפשר למצוא בשירות כמו מדעטק בחיפה, מוזיאון השואה בקיבוץ יד מרדכי, מוזיאון לוחמי הגטאות של קיבוץ לוחמי הגטאות, מוזיאון לתרבות הבדואית במרכז ג'ון אלון שבנגב וסיור במוזיאון אגד.

גוגל השיקה את ה-Street View באפריל 2012 במסיבת עיתונאים חגיגית, במסגרתה ניתן היה ליהנות מגלישה ושיטוט ברחובות תל-אביב, ירושלים וחיפה. כעת השלימה גוגל שלב מתקדם נוסף בצילום האינטנסיבי של רחובות ישראל והיא מציעה מגוון רחב יותר של ערים ואתרים.