מנכ"ל בריינסווי: קרובים להסכם להפצת המכשיר בארה"ב

מנכ"ל החברה, עוזי סופר, בראיון ל"בלומברג": "אנו מקיימים דיונים עם מספר חברות גדולות המעוניינות לחבור אלינו" ■ צופה כי הסכם ייחתם עד סוף הרבעון הראשון של 2013

בריינסוויי מצפה להגיע להסכם עם חברת מכשירים רפואיים בארה"ב ברבעון הראשון של 2013, אשר תשווק ותפיץ במדינה את מכשיר ה-Deep-TMS של החברה לטיפול בחולי דיכאון. כך מסר עוזי סופר, מנכ"ל החברה, בראיון ל"בלומברג" שפורסם היום (ג').

ברנסווי, נזכיר, קיבלה בתחילת החודש את אישור ה-FDA (רשות המזון והתרופות בארה"ב) לשיווק הקסדה המגנטית שלה לטיפול בדיכאון שאינו מגיב לתרופות. (לסיפור המלא)

בריינסווי קיבלה אישור לטפל בכל חולה דיכאון קליני, שאינו מגיב לתרופות שמיועדות לאותה אפיזודה של דיכאון. כיום החולים הללו מופנים לטיפול של גירוי חשמלי של המוח (נזעי חשמל, ECT), למרות התדמית השלילית מאוד של הטיפול הזה. למעשה, כמיליון פרוצדורות כאלה מבוצעות בארה"ב בכל שנה. סופר טוען כי הטיפול של בריינסוווי אפקטיבי כמו ECT, אך ללא תופעות הלוואי. נציין כי עד כה לא הושוו הטיפולים בניסוי.

לפי סופר, החברה נמצאת במגעים "מתקדמים" עם שחקן גדול בתחום המיכשור הרפואי, לקראת עסקה אשר צפויה להסב לבריינסווי מזומן רב. "אנו מקיימים דיונים עם מספר חברות גדולות המעוניינות לחבור אלינו", אמר סופר. "השלב הבא הוא להשיג הסכם עם מפיץ".

סופר סירב לציין שמות של חברות עימן נמצאת בריינסווי במגעים, אולם הבהיר כי מדובר בחברות מהגדולות בתעשייה.