תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

נוקיה עוד לא אמרה את המילה האחרונה

"ב-2007 נוקיה היתה מובילת הסלולר העולמית, אך כניסת הסמארטפונים שחקה את מעמדה" ■ רמי רוזן ולירון רוכמן "הראל פיא קרנות נאמנות"

אם הכל היה הולך כמו שצריך, נוקיה היתה היום אימפריה שחולשת על נתח שוק משמעותי בשוק הטלפונים הסלולריים, כשמתחרותיה נמצאות הרחק מאחור. אבל חברת התקשורת הפינית שעשתה בשנים האחרונות כמעט את כל הטעויות העסקיות האפשריות, איבדה כבר מזמן את מעמדה כמלכת המכשירים הסלולריים בעולם.

לסקירה המלאה הקליקו כאן