מצביעים ברגליים: שופינג ביום הבחירות - משמלות ועד תכשיטים

יום הבחירות הוא תירוץ מצוין להנחות אטרקטיביות במיוחד. כדאי להתחיל את תהליך רכישת הבגדים והאביזרים דווקא בחנויות היוקרה שבדרך-כלל מדירים מהן רגליים

הנחת היסוד בקניות בסוף העונה היא שאין מציאות, הדברים הטובים נותרים יקרים, ובכל זאת יום הבחירות הוא תירוץ מצוין להנחות אטרקטיביות במיוחד. כדאי להתחיל את תהליך רכישת הבגדים והאביזרים דווקא בחנויות היוקרה שבדרך-כלל מדירים מהן רגליים. רק אם מתברר שאין בהן פריטים הראויים להשקעה מיוחדת, כדאי לחפש חיקויים מוצלחים וזולים ללהיטי העונה במכירות של הרשתות המסחריות. הנה כמה הצעות.

בחנות המותג הבריטי ברברי מציעים הנחה חד-פעמית בהחלט של 70% על כל קולקציית החורף, כולל קו הילדים, בין השעות 11:00 ועד 18:00.

עבור חובבי השיק האורבני, באאוטלט המחודש והמגוון של רשת FM, בבית טפר בתל-אביב, מציעים עד 70% הנחה על כל מגוון הפריטים של מותגים כמו מלטין פוט, פפה ג'ינס, נפפירי, כולל אקססוריז כמו נעליים, שעונים, משקפי שמש, תיקים, תכשיטים ועוד. יריד הבחירות שלהם יתקיים עד יום שישי.

אצל דורית שדה מוצעים ביום הבחירות 50%-70% הנחה על קולקציית החורף, 20%-30% הנחה על בגדי ערב ותכשיטים ובנוסף, בחנות המעצבת בקניון רמת אביב יתקיים ביום זה "יום המעצבת" שבו דורית שדה תהיה נוכחת בחנות ותיתן ייעוץ סטיילינג ללקוחות.

ליום הבחירות, בקום איל פו - כל מי שתבוא עם ההודעה לבוחר שקיבלה הביתה (או אישור אחר על כך שהצביעה) - תקבל גרביים מחויטים ב-49 שקל.

עוד: ברשת קולומביה - 50% הנחה על הפריט השני; 1 1 על קולקציית החורף אצל המעצבת מאיה נגרי; 50% הנחה מוצעים על כל מגפי הברך של מותג הנעליים "קאפל אוף" ביום הבחירות בלבד.

אצל דורין פרנקפורט תקבלו חולצה במתנה על כל רכישה של זוג מכנסיים או חצאית.

בבוטיק האלגנטי של "לילמיסט" יימכרו כל הדגמים של החורף ב-50% הנחה. החנות באותו היום תהיה פתוחה עד השעה 22:00 בלילה.

מעצבת התכשיטים קרן וולף מציעה 20% הנחה על כל החנות למעט זהב ויהלומים.

מעצב הנעליים והתיקים אדי כלאב מזמין את הלקוחות ליהנות מ-50% הנחה על נעליים, מגפיים ותיקים מקולקציית החורף. רשת מיכל נגרין יוצאת במבצע ליום הבחירות בלבד, שבמסגרתו כל מוצרי הרשת יוצעו בהנחה ללא מע"מ.

בגדי הים והחוף של המותג גוטקס מקולקציית קיץ 2012 יימכרו ביום הבחירות ב-100 שקל בלבד. בגדי הים והחוף של שאר מותגי הקבוצה כמו טורקיז, אוברזון, סילבר, FREE ופלפל יימכרו ב-50 שקל בלבד.

רשת ללין יוצאת במבצע מיוחד של 1 1 על מוצרי הבישום של סדרת Lalinya 001; ברשת רויאלטי - כל תכשיטי היהלומים יימכרו בעד 80% הנחה.

בבוטיק "לוני וינטאג'" - יום הנחות מיוחד על פריטי וינטג' מקוריים ונדירים: שמלות ערב החל מ-100 שקל, מעילים וז'קטים ב-70% הנחה. בנוסף, תיקים ושמלות של מותגים כמו דיור, שאנל, סלבטורה פארגמו ועוד ב-50% הנחה.

בוטיק the brunch מציע 70% הנחה על כל החנות; בבוטיק My closet במתחם בזל - עד 50% הנחה על כל קולקציית החורף, ביניהם מותגים כמו 10feet, RARE, Bloch, Nolita, Aquaverde ועוד.

ברשת סאקס - 1 1 על כל קולקציית החורף; ברשת ml - 70% הנחה על כל קולקציית החורף בקניית שלושה פריטים ומעלה.

על כל תיק שתבחרו לרכוש אצל דניאלה להבי, תקבלו נעליים במתנה (או הפוך - על-פי הזול מביניהם); ברשתות רנואר והוניגמן 50% הנחה על כל פריטי האופנה (בהוניגמן המבצע לא יחול על אקססוריז).

המעצבת קרן נפתלי מציעה 30%-50% הנחה על כל הפריטים בחנות;

בבוטיק מיכל ומורן 70% הנחה על כל פריטי הלבוש והאביזרים בחנות.

בוטיק NOMI בכיכר המדינה מציע גם הוא 70% הנחה על קולקציית החורף.