לא מוותרים על ההזדמנות: הקבלנים במבצעי מכירות מחר

חברת מבנים ונתיבים יוצאת במבצע ביום הבחירות ובשבוע שאחריו: החברה מציעה מיני פנטהאוז בפרויקט של החברה ביבנה בהחל מ-1.45 מיליון שקל ■ חברה אחרת שיוצאת גם היא למבצע ליום הבוחר היא חברת היילנד

יום הבחירות לכנסת ה-19 שמתקיים מחר (ג') לא משאיר את הקבלנים אדישים. העובדה שמדובר ביום שבתון מהווה את ההזדמנות לצאת במבצעי מכירות חדשים לפרויקטים שונים ברחבי הארץ.

קבוצת גבאי, למשל, יוצאת במבצע במסגרתו כל מי שיבצע הרשמה לרכישת דירה בפרויקט של החברה באור-יהודה, יקבל מוצרי חשמל לאבזור הדירה החדשה בשווי עשרת אלפים שקל. מהחברה נמסר כי "בין המוצרים שיוכלו לבחור הרוכשים ניתן למצוא כיריים חשמליים, תנור, מדיח חשמלי ומיקרוגל".

גם חברת מבנים ונתיבים יוצאת במבצע ביום הבחירות ובשבוע שאחריו. החברה מציעה מיני פנטהאוז בפרויקט של החברה ביבנה בהחל מ-1.45 מיליון שקל ומציעה הלוואה בגובה 300 אלף שקל ללא ריבית אותה יוכלו הרוכשים להתחיל להחזיר בעוד 4 שנים.

חברה אחרת שיוצאת גם היא למבצע ליום הבוחר היא חברת היילנד. החברה מציעה לממן לרוכשי דירות בפרויקטים השונים אותה משווקת החברה 12 חודשי שכירות.

מהחברה נמסר כי "ביום הבחירות יהיו משרדי המכירות פתוחים בכל אתרי המכירות בשטח , משרדי חברת היילנד בגליל ים יעבדו סביב השעון ויתקיימו פגישות בכל שעות היום והערב עד חצות". החברה משווקת פרויקטים בראש העין, רמת גן, תל אביב, מושב סלעית, קיבוץ פרוד, יוקנעם ועוד.