גיא קלנר מצטרף לקבוצת פובליסיס כסמנכ"ל פיתוח עסקי

מדובר בתפקיד רוחבי שאמור לשרת את הקבוצה על כל זרועותיה, בהן פרסום באומן-בר-ריבנאי, פובליסיס ישראל, רגב-קויצקי וזניט ■ קלנר פרש באחרונה מתפקיד מנכ"ל ענבר-מרחב-ניסן, לאחר שסבר כי לא יוכל להפוך לשותף שווה

גיא קלנר, מי ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן, מצטרף לקבוצת פובליסיס ישראל: קלנר ימונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי של הקבוצה ויהיה כפוף ישירות ליו"ר הקבוצה יורם באומן.

מדובר בתפקיד רוחבי שאמור לשרת את הקבוצה על כל זרועותיה, בהן פרסום באומן-בר-ריבנאי, פובליסיס ישראל, רגב-קויצקי וזניט. קלנר אמור לנסות לייצר הכנסות חדשות ולהסתכל על הקבוצה כיחידה אחת.

לפני כמעט שנה נקטה פובליסיס העולמית שורת צעדים שמטרתם הייתה למקסם את כוחה בארץ, בין היתר רכישת באומן-בר-ריבנאי, שינוי מוחלט של שדרת הניהול בגלר-נסיס שהפך לפובליסיס ישראל וניסיונות לייצר כוח מדיה שיפעל בשני ראשים. עם זאת, רק באחרונה החלו לגייס אנשים שיתנו שירותים לקבוצה כולה. הראשון שגויס היה גיא גלברד, לשעבר מנכ"ל משותף בשלמור-אבנון-עמיחי, ועתה מצטרף אליו גם קלנר.

קלנר פרש באחרונה מתפקידו כמנכ"ל ענבר-מרחב-ניסן, לאחר כהונה של שלוש שנים. זאת, משום שהבין כי לא יוכל להפוך לשותף שווה במשרד. בזמן כהונתו היו במשרד שלושה בעלי מניות: חן ענבר, ירון מרחב ורובי ניסן. בהמשך הצטרפה אליהם G גרופ, שאמורה להיות בפוזיציית "מוריד גשם". נראה, כי קלנר סבר שבקונסטלציה כזו הפיכתו לשותף בכיר איננה בגדר אפשרות והחליט לפרוש.

קלנר הצטרף לענבר-מרחב-ניסן עוד בימים שהמשרד היה תחת השפעת הפגיעה של מיתון 2008-2009. קלנר הביא עמו למשרד רזומה נרחב של עשייה: הוא שימש בעבר כיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, יו"ר חברת איסתא, מנכ"ל חברת נכס לשיווק ומדיה לסטודנטים ומנכ"ל חברת ג'וב טוב, חברת גיוס והשמה לסטודנטים ואקדמאים. בתקופת כהונתו היה קלנר שותף לחלק מהמהלכים המשמעותיים שנעשו במשרד - המשמעותי שבהם הוא רכישת משרד לין&לין.

באומן אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "פובליסיס פועלת למקסום כוחה של הקבוצה. זהו תפקיד קבוצתי רוחבי. קלנר הוא רב כישורים ותפקידו יהיה להביא לקוחות חדשים ולייצר פעילויות רוחביות".