גולן יוכפז יפסיק לערוך את "בוקר טוב ישראל" בגל"צ

לאחר שיוכפז מונה אמש למנכ"ל חדשות ערוץ 10, היום מאשרים בתחנה הצבאית כי הוא יפסיק להגיש את התוכנית בתדירות יומית ■ החל מהשבוע יפסיק יוכפז גם לערוך את "אולפן שישי" בחדשות 2

מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז יפסיק לערוך לאלתר את התוכנית "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל. כך מאשרים בתחנה הצבאית. כמו כן, יוכפז לא יגיש יותר את התוכנית בתדירות יומית, אולם ככל הנראה ימשיך להשתלב בהגשתה. החל מהשבוע יפסיק יוכפז גם לערוך את "אולפן שישי" בחדשות 2, אולם עדיין לא נמצא מחליף לתפקיד.

מפקד גל"צ ירון דקל מסר היום כי "אני סמוך ובטוח כי מינויו של גולן יוכפז, מבכירי העיתונאים בגלי צה"ל ומי שגדל והתפתח מקצועית בתחנה, יתרום תרומה רבה לערוץ 10 ולצופי הערוץ. אני מבקש לאחל לגולן הצלחה רבה בתפקיד ומאמין כי יעשה חיל בערוץ 10, כפי שעשה במשך שנים רבות בגלי צה"ל".

עם מינויו של יוכפז על ידי דירקטוריון חדשות הערוץ אתמול, שלחה עמותת הצלחה מכתב לרשות השנייה ובו היא מבקשת, לאור יחסי העבר המקצועיים בין מנכל הערוץ גינת ובין יוכפז, להזכיר את "החובה והצורך שבשיקול דעת עצמאי של מנכ"ל חברת החדשות ושל הדירקטוריון שלה ובהעדר תלות או השפעה פסולים בעת מילוי תפקידם".

העמותה מבקשת לפרט מה הם הנימוקים למינויו של יוכפז ולהחלפתו של אבי אלקלעי, ממלא המקום בתפקיד עד כה, בכדי "לוודא כי החלפה זו בוצעה בהתאם להוראות החוק, ומשיקולים ענייניים בלבד".