עופר אליהו מונה לתפקיד משנה למנכ"ל במגדל ביטוח

כ-3 חודשים לאחר שמונה לדירקטור בחברה, בנו של בעל השליטה שלמה אליהו מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל ולמנהל חטיבת הביטוח הכללי וביטוח המשנה ■ אליהו הבן כיהן כמנהל אליהו חברה לביטוח וכיו"ר איגוד חברות הביטוח

חברת הביטוח מגדל דיווחה הערב (ג') לבורסה כי עופר אליהו, בנו של בעל השליטה בחברה שלמה אליהו, מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל החברה ולמנהל חטיבת הביטוח הכללי וביטוח משנה. זאת, כ-3 חודשים לאחר שהחברה מינתה את אליהו הבן לתפקיד דירקטור בחברה.

בנו של אליהו כיהן עד כה כמנכ"ל חברת הביטוח שהקים אביו, אליהו חברה לביטוח וכן כיו"ר איגוד חברות הביטוח. בניהולו של אליהו הבן החברה הפכה לשחקנית מרכזית בעיקר בתחום ביטוחי הרכב לפרט.

המינוי כלל אינו מפתיע, שכן אליהו האב הודיע בעבר כי בכוונתו להוריש לילדיו, עופר וישראל את חברת הביטוח הגדולה במדינה. לפני קצת יותר משנה אמר הבן ישראל בראיון ל"גלובס" כי "אין אצלנו הגדרה משפחתית של יורש. המטרה היא שהמשפחה תפעל כיחידה מגובשת, מה גם שאבא שלי עוד צעיר ויש לו שנים רבות של עשייה".

אולם, בכל זאת אפשר לסמן את המובילים של הקבוצה, מתחת לעומד בראשה: הבן הבכור, עופר אליהו, שמנהל את חברת הביטוח אליהו ומכהן כיום גם כיו"ר איגוד חברות הביטוח, והבן הצעיר ישראל אליהו, הפועל באליהו החזקות וליווה את אביו בכל המאמצים לשלוט בבנק לאומי. מלבדם ישנו משה גרלניק, החתן שמנהל את ההשקעות בתחום הנדל"ן.