WatchDox הישראלית מגייסת עוד 12 מיליון דולר

וואצ'דוקס נותנת פתרון הגנה על מידע ארגוני ובעיקר מסמכים, כאשר העובדים מעוניינים להמשיך לעבוד על הקבצים שלהם גם בלפטופ וגם במכשירים ניידים, כמו טאבלט או סמארטפון

חברת WatchDox הישראלית הודיעה על גיוס הון של 12 מיליון דולר מקרן ההשקעותMillennium Technology Value Partners. הקרן הצטרפה למשקיעים הקיימים, בינהם בלאקסטון, קרן ג'מיני, קרן שאסטה (Shasta Venture) ושלמה קרמר, מה שמביא את סך ההשקעות בחברה עד כה ל-35 מיליון דולר.

וואצ'דוקס נותנת פתרון הגנה על מידע ארגוני ובעיקר מסמכים, כאשר העובדים מעוניינים להמשיך לעבוד על הקבצים שלהם גם בלפטופ וגם במכשירים ניידים, כמו טאבלט או סמארטפון. החברה מציעה פתרון של "דרופ בוקס ארגוני" (שירות אחסון קבצים משותפים ברשת), אשר מאפשר לעובדים לשתף מסמכים ולקבל עליהם הגנה. בפתרון של וואצ'דוקס, הארגון יודע איפה המסמכים הדיגיטליים נמצאים בכל רגע נתון, גם אם מדובר באייפד וגם עם המסמך כבר נטען לטאבלט. מה שמאפשר לארגון לדעת מה קורה עם הקובץ וגם להשמיד אותו מרחוק.

הפתרון של וואצ'דוקס מותאם גם למסמכים שנשמרים בענן וגם לכאלו שיושבים על שרתים מקומיים של הארגונים. הסיבה לכך היא שבגלל נושא האבטחה יש גופים, כמו בנקים, שלא יכולים לאחסן את התוכן שלהם בענן. מנהלי טכנולוגיות המידע, אולי יכולים להיות מרוצים מהפתרון של וואצ'דוקס, אבל הוא עלול להפריע לעובדים. בחברה טוענים שמדובר באותה חוויית שימוש כמו בדרופבוקס, כך שהיא לא מפריעה למשתמש הפרטי.

וואצ'דוקס הוקמה ב-2008 על ידי מוטי רפאלין ונועם לבנת, המשמש כסמנכ"ל המוצרים. החברה מחזיקה סניף בפאלו אלטו ובפתח תקווה, כאשר היא מעסיקה 75 עובדים. ההון שגוייס בסיבוב זה יאפשר לחברה לגייס עובדי מכירות נוספים ולהרחיב את מאגר הלקוחות שלה.

יחד עם ההשקעה, השלימה וואצ'דוקס את רכישתה של חברת InstallFree, המפתחת פתרונות לגישה, לניוד, ולוירטואליזציה של אפליקציות. הטכנולוגיה של InstallFree מאפשרת לוואצ'דוקס להרחיב את פלטפורמת שיתוף המסמכים שלה, המטמיעה את אבטחת המידע במסמכים עצמם, ולשלב בה את היכולות של InstallFree ליצירת מסמכים ועריכתם על גבי כל מחשב, סמראטפון או טאבלט.