זה מה שהביא בינתיים החלון של חורף 2013

המעבר של מריו באלוטלי ממנצ'סטר סיטי למילאן ב-20 מיליון אירו הופכת אותו לההעברה הכי יקרה בחלון; ירוויח 4 מיליון אירו לעונה בסן סירו

אחת ההעברות המשמעותיות ביותר בחלון ההעברות החורפי של ינואר 2013 נסגרה סופית: מריו באלוטלי, הכוכב השנוי במחלוקת של מנצ'סטר סיטי, נמכר למילאן האיטלקית. אלופת אנגליה תקבל תמורתו 20 מיליון אירו, כשהסכום יוכל לצמוח בעוד כמה מיליונים נוספים בהתאם למספר התניות שנקבעו בעסקה.

בכך, הופך החלוץ האיטלקי (ממוצא גנאי) לשחקן הכי יקר שנמכר בחלון ההעברות הנוכחי (אם לא מחשיבים את לוקאש מורה הברזילאי, שנמכר מסאו פאולו לפ.ס.ז' ב-40 מיליון אירו בעסקה שנסגרה כבר בקיץ). במקום השני דניאל סטארידג' האנגלי (עבר מצ'לסי לליברפול תמורת 15 מיליון אירו), ובמקום השלישי יאן אמבילה הצרפתי (מראן לרובין קאזאן הרוסית עבור 12 מיליון אירו).

באלוטלי, 22, חוזר לשחק במילאנו, שם ירוויח כ-4 מיליון אירו לעונה, אחרי שכבר בילה בעבר במשך ארבע שנים (2006-2010) באינטר. לאחר שנותיו ב"נראזורי", הוא נמכר למנצ'סטר סיטי תמורת 29.5 מיליון אירו, אבל למרות כמה משחקים מבריקים במדי המועדון האנגלי (כשהזכור מביניהם הוא ה-1-6 בדרבי באולד טראפורד מול יונייטד בשנה שעברה), הוא סיים בסך הכל את הקדנציה שלו שם כאכזבה. מלבד אינסוף הסתבכויות ושערוריות מחוץ למגרש, גם על כר הדשא הוא לא עמד בציפיות, כשכבש רק 30 שערים ב-80 הופעות בכל המפעלים.

בעונה הנוכחית הוא פתח בהרכב של רוברטו מאנצ'יני במשחקי הפרמיירליג רק שבע פעמים, ובסך הכל רשם 14 הופעות עם שער אחד ובישול בודד. ‏‎‎‏