אלקטרה נכנסת למגזר העסקי: משיקה בר מים עומד

יקי ודמני: "החלטנו להיכנס גם אל המגזר העסקי - מוסדי, במטרה לתת מענה צרכני איכותי, נוח וחדשני במחיר הוגן"

לאחר שביססה את אחיזתה בשוק ברי המים, "אלקטרה מוצרי צריכה" משיקה בר מים חדש המיועד למגזר העסקי - מוסדי. "אלקטרה בר ביזנס" בר המים העומד, בעל ממשק משתמש המותאם למגזר העסקי, מאפשר לראשונה החלפה של הסננים והנורה אחת לשנה ולא כל חצי שנה כמקובל. בנוסף הבר מאפשר מזיגת מים חמים וקרים בכמויות גדולות יותר מרוב המוצרים הנמצאים בשוק והמתאימות למשרדים ועסקים.

בר המים החדשני מושק כשנתיים לאחר שאלקטרה שינתה את פני שוק המים בישראל, עת השיקה החברה את בר המים הביתי המתקדם "אלקטרה בר" - בר מים חדשני שהביא, הלכה למעשה, למהפכה בשוק המים, להפחתה של 50% במחירי ברי המים בישראל ולירידה חדה בתעריפי התחזוקה והשירות. אלקטרה בר ביזנס", מאופיין בקלות הפעלה, עם ממשק משתמש המתואם למגזר העסקי, נוחות תחזוקה, חיסכון בחשמל ובעל תו תקן 1505 של מכון התקנים הישראלי .

מחיר הבר יעמוד על כ-2,300 שקל לא כולל מע"מ. אלקטרה בר תמכור את בר המים העומד בהתאמה למודל מסלול ללא התחייבות אותו השיקה בתחילת השנה, עם מחיר חבילות תחזוקה שנתי של כ-500 שקל .

"לאחר שנתיים בהן פרצנו לתחום ברי המים ובססנו את מעמדנו בקטגורית ברי המים, החלטנו להיכנס אל המגזר העסקי - מוסדי, במטרה לתת מענה צרכני איכותי ונוח במחיר הוגן", אומר יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה. "השוק המוסדי מתאפיין בדרישה קשיחה לפתרונות איכותיים ולכמויות מזיגה גדולות יותר ובר המים המתקדם של אלקטרה עונה על צורך זה בצורה מושלמת", מוסיף ודמני.