סוד ההצלחה של "מאסטר שף"

וגר זאב עם כבש, והם מאכילים זה את זה בקדאיף ממולא פטריות ופרגית

הצלחתה העיקרית של "מאסטר שף" היא בהיותה תוכנית "חיובית", כך מאשרים אנשי מחקר בתחום. אין בה גידופים או תככים, לא אסטרטגיות ולא תחרות רוויה איבה. היא עוסקת במזון "מנחם", שמגישים אנשים "מרגשים", בבית ובמשפחה. העונה הזו של התוכנית לקחה את ההרגשה הטובה אל תחומי האידיליה.

בקשת כבר החליטו מזמן שבכדי שתוכנית תעבוד היא חייבת לגעת בבטן הרכה של החברה הישראלית. סביב התנור הגדול של הפריים-טיים הטלוויזיוני, התכנסו 3 נציגי מגזרים, שרחוקים שנות אור מהפריים-טיים החברתי במדינה.

אישה מוסלמית דתיה, אישה יהודייה דתיה וגר גרמני. במטבח של קשת, הם ישבו זה לצד זה, חלקו את מזונם וחיבקו את האחר באהבה. הסיפורים האישיים היו רק תבלין לאוכל. והימים הם ימי בחירות, בהם כולנו רוצים להאמין שבאמת טוב פה, שגר זאב עם כבש, והם מאכילים זה את זה בקדאיף ממולא פטריות ופרגית.

ב"מאסטר שף" החליקה לנו קשת אל המזון המשמין מנחת מוצרים לא קלים לעיכול שרואים רק בערוצי דוקו נידחים. נשים בחיג'אב מדברות ערבית, זוג גרמני שאיבד את בנו ליהדות. זהו הישגה האמתי של התוכנית, שעם סיומה, נותר רק להמשיך למחוק את מאות הטוקבקים שאיימו על חייה של המתמודדת סלמה באתרים השונים. אידיליה.