"בית-ספר למוסיקה" חוזרת

ילדים מזמרים יש לי גם בבית, ואין לי צורך לראות כאלה גם בטלוויזיה

"בית-ספר למוסיקה", יום א' 21:00, ערוץ 2 קשת

‏הערב (א') תגלה הזכיינית קשת איך זה לבלות לילה ראשון בלי "מאסטר שף" ואחוזי הצפייה הפנומנליים שלה. מאיגרא רמה ל"בית-הספר למוסיקה".

האמת? לא בטוח שהנפילה תהיה כואבת כל-כך: בעונה שעברה השיגה התוכנית הזאת אחוזי צפייה טובים בהחלט, ואין סיבה להניח שהעונה הזאת תהיה שונה. אז "מאסטר שף" זה לא, אבל בינינו? מי כאן כן "מאסטר שף"?

בעונה הקודמת נשמעו לא מעט ביקורות על השימוש בילדים לתוכניות פריים-טיים. התמזל מזלי להיות מאחורי הקלעים של צילומי העונה הזאת, ואני יכול לומר שלפחות ככל שאני הצלחתי לראות, אין לילדים המוכשרים אלא רק הנאה בצילומים: גם כשצריך להעיר להם הם מטופלים בכפפות של משי בידי המנטורים, רובם אנשים חביבים בעצמם.

פלס, פרץ, גאון וכספי יודעים איך לתת את הבמה לכישרונות הצעירים, צביקה הדר הוא בחור ידידותי מטבעו, ומי שמלחים את הכול למוצר פריים-טיים, יואב צפיר, פשוט חי את העסק כבר המון שנים בלי לאבד תנופה.

‏אשקר אם אומר ש"בית-ספר למוסיקה" היא כוס התה שלי. ילדים מזמרים יש לי גם בבית, לפעמים אפילו בעל-כורחי (למשל בשעה שאני מנסה לכתוב את הטור הזה עכשיו). אין לי צורך לראותם גם בטלוויזיה, ובכל זאת, אני בהחלט מבין מה יצמיד, כך נראה, החל מהערב יותר מ-30% רייטינג אל המסך. במקום שבו "כוכב נולד" המיתולוגית החלה לאבד גובה, גילו בהפקה שילדים זה שמחה.