ארליסנס חתמה על שיתוף פעולה עם חברה אמריקאית

אבנר הלפרין, מנכ"ל ארליסנס: "זהו יום חג עבור העובדים ובעלי המניות" ■ הלפרין מאשר את היעד שנתן בעבר: מכירות של 100 מ' ד' ב-2016

חברת ארליסנס (EarlySense) חתמה על הסכם הפצה אסטרטגי עם חברת וולץ' אלין (Welch Allyn) האמריקנית. ארליסנס, שנבחרה לאחת מחברות הסטארט-אפ המבטיחות של "גלובס" בשנת 2012, מפתחת מערכת שמונחת מתחת למזרון - במיטת החולה - כדי לאותת על התדרדרות במצבו.

וולץ' אלין היא אחת מחברות שיווק המכשור הרפואי הגדולות בארה"ב. החברה מתמחה בציוד אבחון והחזון שלה הוא "לעזור לרופאים ואחיות לשפר את תוצאות הטיפול בחולים". לדברי אבנר הלפרין, מנכ"ל ארליסנס, וולץ' אלין מוכרת לפחות מוצר אחד בכל שנה לכל אחד מ-5,000 בתי החולים בארה"ב.

פרטי ההסכם לא נמסרו, אך הלפרין מציין כי ההסכם משמעותי מאוד לחברה והוא צפוי לקדם אותה ליעד שנתן בעבר והוא מאשרר היום: מכירות בהיקף מאה מיליון דולר עד שנת 2016. כיום ארליסנס רושמת מכירות בהיקף של קרוב ל-10 מיליון דולר.

המערכת של ארליסנס מעניקה לרופאים ולאחיות את היכולת לזהות סימני אזהרה מוקדמים אצל חולים שמאושפזים במחלקות פנימיות או בבתי אבות ולא בטיפול נמרץ, ולכן אינם מנוטרים באופן קבוע על-ידי מערכות שמוצמדות לגופם. המערכת שמותקנת מתחת למזרן מודדת את קצב פעימות הלב, את קצב הנשימה, את תנועת החולים במיטה ואת הכניסה של החולים למיטה והיציאה ממנה, ללא כל מגע פיזי עם החולה.

"מאות אחוזים"

נשיא ומנכ"ל וולץ' אלין, סטיב מאייר, אומר כי "ההזדמנות לשיתוף פעולה עם ארליסנס מאפשרת לנו להמשיך ולהציע פתרונות שעונים על הצרכים הקליניים, הכלכליים והרגולטורים שהולכים וגדלים בכל הקשור בהפחתת אירועים קליניים חמורים".

אבנר הלפרין הוסיף כי "זהו יום חג עבור כל עובדי ארליסנס ובעלי המניות בחברה. לוולץ' אלין יש מוניטין מעולה בשוק הרפואי האמריקאי באופן כללי ודומיננטית במחלקות פנימיות וכירורגיות בבתי חולים, ברחבי ארצות הברית, שהן שוק היעד שלנו. היישום והתמיכה של וולץ' אלין מציבים את פתרון הניטור של ארליסנס במסלול ישיר להפיכת לסטנדרט בבתי חולים".

ל"גלובס" אמר הלפרין כי: "עשרות אנשי המכירות של וולץ' אלין יחלו למכור את המוצר שלנו לצידנו. תחת השם שלנו. פוטנציאל השוק על פי מחקרינו הוא 4-5 מיליארד דולר. אנחנו מצפים בהמשך להסכם לעלייה של מאות אחוזים במכירות".

ארליסנס הוקמה על-ידי ד"ר דני לנגה, גיא שינער ויוסי גרוס יחד עם הלפרין ב-2004. על-פי אתר IVC, החברה גייסה עד כה גייסה 43 מיליון דולר מהקרנות אתגר, פיטנגו, דוקור, ברידג' וקרן OBV של משפחת מקוב.

early
 early