ינון מגל מונה לעורך וואלה; טלי בן-עובדיה עוברת לחדשות 10

החוזה של בן-עובדיה איפשר לה לעזוב את וואלה אם תקבל הצעה מאחד מערוצי הטלוויזיה ■ מגל ימשיך להוביל את משדרי הווידיאו של וואלה גם בתפקידו החדש

עורכת אתר וואלה, טלי בן-עובדיה, עוזבת את האתר לטובת חדשות 10. בן-עובדיה מונתה רק לפני כחודשיים לתפקיד עורכת האתר, אך כפי שפורסם ב"גלובס", בחודש שעבר החלה לנהל מגעים לתפקיד בכיר במהדורת החדשות של ערוץ 10, תחת ניהולו של ממלא-מקום מנכ"ל חדשות 10, אבי אלקלעי.

בן-עובדיה שימשה בעבר כעורכת המרכזית של חדשות 10. כמו כן שימשה כסמנכ"לית חברת חדשות 10 והייתה חברה בצוותי ההקמה של חדשות 10, חדשות 2 ו-ynet.

לבן-עובדיה היה סעיף בחוזה שמאפשר לה לעזוב את וואלה במקרה שתקבל הצעה מאחד מערוצי הטלוויזיה. בימים אלה היא עדיין במגעים עם ערוץ 10, וטרם נחתם חוזה סופי.

את מקומה של בן-עובדיה יתפוס ינון מגל, שהצטרף לוואלה באוגוסט אשתקד כמגיש ומנהל מערך הווידיאו החדשותי באתר.

מגל אישר את הדברים ל"גלובס". באשר לשאלה אם ימונה במקומו מחליף למנהל מערך הווידיאו החדשותי, השיב מגל כי אינו יודע כרגע איך הדברים יתנהלו בהקשר זה. מגל ימשיך להוביל את משדרי הווידיאו של וואלה גם בתפקידו החדש.

מגל הובא לוואלה על-ידי מנכ"ל האתר, אילן ישועה, כחלק מהרצון לחזק את פלטפורמות הווידיאו של האתר ולייצר נוכחות חזקה יותר לוואלה בתחום האקטואליה.

וואלה מתמודדת ראש בראש מול ynet כשני האתרים הישראלים המובילים, אך במשך תקופה ארוכה האתר מבית "ידיעות אחרונות" נתפס יותר כאתר חדשותי לעומת וואלה.

עם כניסתו של מגל, החל מגיש "מבט" וכתב ערוץ 10 לשעבר להוביל שידורים חיים ומשדרים מיוחדים כמו במבצע "עמוד ענן", בבחירות לנשיאות ארה"ב וכן ביום הבחירות בישראל.

בן-עובדיה מסרה בתגובה: "אני בטוחה שינון יוביל את האנשים המצוינים בוואלה למקום גבוה בתקשורת".

מוואלה לא נמסרה תגובה.