המכתב שמסעיר המערכת הפוליטית: אף אחד לא מתלונן?

תוכן המכתב מוכחש ע"י מי שחתימתה מתנוססת עליו - אך הכחשתה הגיעה ל"גלובס" ב-SMS, והיא לא עונה לטלפונים ■ טרם הוגשה תלונה למשטרה על זיוף

המכתב שמסעיר את המערכת הפוליטית ואת מרכז הליכוד: מסמך חמור הנוגע להתנהלותו של שר בכיר מאוד מסתובב בימים האחרונים בקרב חברי מרכז הליכוד. תוכנו של המכתב מוכחש על-ידי מי שחתימתה מתנוססת על גבי המסמך, בראשי-תיבות מ.כ., ועליה חתימה בכתב-יד.

בתגובתה היא כותבת כי "לא אני כתבתי את המכתב. התוכן שלו שקרי, והדברים שמופיעים בו לא היו ולא נבראו".

השר הבכיר וגם מקורביו טוענים כי המסמך מזויף. למיטב ידיעת "גלובס", טרם הוגשה תלונה למשטרה, על אף שמדובר במכתב לכאורה מזויף הנושא חתימה שנטענת כמזויפת.

המכתב נמצא בידי מערכת "גלובס" כבר מספר ימים, אולם במערכת קיימת התלבטות האם לפרסם את תוכנו, מחשש שמדובר במכתב-סרק שנכתב והופץ על-ידי אויבים פוליטיים של השר ונועד להכשילו.

מנגד, אם יש אמת בדברים החמורים שעולים מן המכתב, ראוי שייחקרו בהקדם. במקרה כזה חשיפתו של המכתב היא הכרחית, וראוי שמסמך כזה ייחשף לעיני הציבור ויסיר עננה מטרידה ובעייתית.

בכל מקרה, בין אם המכתב נכתב על-ידי אותה היועצת הכפופה לשר, ובין אם מדובר בניסיון חיסול פוליטי - חמור הדבר באותה המידה, ומן הראוי לפתוח בחקירת הפרשה.