גאדג'טים: סונטו Ambit - שעון דופק אלגנטי למקצוענים

דגם ה-Ambit פונה לחובבי הריצה, שמחפשים שעון שגם יחשב את המרחק שעברו. השעון מגיע בעיצוב מאסיבי אך אלגנטי

סונטו השיקה לאחרונה שעון דופק ראשון שלה, הכולל התקן GPS פנימי ולא באמצעות אביזר חיצוני. דגם ה-Ambit פונה לחובבי הריצה, שמחפשים שעון שגם יחשב את המרחק שעברו. השעון מגיע בעיצוב מאסיבי אך אלגנטי.

ממשק: עמוד הבית של השעון כולל שעה, תאריך, יום ומצב סוללה. אפשר גם לשנות למצב מצפן ולקבל מידע על הטמפרטורה והגובה במקום בו נמצאים. ממשק הריצה מעוצב בצורה מרווחת. הוא לא עמוס בנתונים, כך שאפשר להתעדכן בקלות במידע בזמן הפעילות. כמו חברות אחרות בשוק, בסונטו לא השקיעו בגיור הממשק לעברית. תהליך התחלת הפעילות קצת ארוך, צריך לעבור מספר תפריטים עד להתחלת האימון, כולל בחירה של סוג הספורט שמבצעים. השעון מציג זמן מנוחה למשתמש, שמומלץ לשמור עליו לאחר האימון. משך הזמן הזה מבוסס על משך ועצימות האימון, כמו גם על העייפות המצטברת. זמני המנוחה מצטברים במקרה שמחליטים לצאת לאימון נוסף, לפני שהזמן התאפס.

GPS: התקן ה-GPS הפנימי הפך את השעון למאסיבי, וגם המראה שלו יחסית גדול. בזמן אימון המראה הזה לא יפריע, אבל מי שירצה להשתמש באמביט במהלך היום, כדאי שייקח זאת בחשבון.

זמן חיפוש הלווינים לקח קצת יותר זמן ממה שציפינו. כדאי לקחת בחשבון את הנתון הזה לפני שמתחילים לרוץ. השעון גם כולל טכנולוגיה בשם FusedSpeed. מדובר ביכולת קריאת המהירות בעזרת נתוני ה-GPS שעברו סינון בהתאם לתאוצה. לטענת סונטו, הדבר מספק קצב קריאה מדוייק יותר בקצבים גבוהים ותגובה מהירה יותר לשינויים במהירות.

תוספות: מלבד הנתונים האלו, השעון גם כולל מד דופק עם רצועה נוח במיוחד, עמידות למים עד לעומק 100 מטר ואופציות להוריד יכולות חדשות לאמביט, דרך שירות אפליקציות של החברה.

בשורה התחתונה: סונטו מציעה שעון עמוס יכולות שמתאים לחובבי ריצה וגם לכאלה שעוסקים בספורט בצורה יותר מקצועית.

מחיר: 2,300 שקל.

ציון: 9.