עיכובים בתשלום המשכורות לעובדי "מעריב"

עובדי "מעריב" לא קיבלו היום משכורות ■ במכתב שהעביר מנכ"ל העיתון ישראל גולדשטיין לעובדים נכתב כי מדובר ב"בעיה טכנית" וכי המשכורות ייכנסו מחר

עובדי "מעריב" לא קיבלו היום 0.א') משכורות. במכתב רשמי שהעביר מנכ"ל העיתון ישראל גולדשטיין לעובדים, הוא כותב כי מדובר ב"בעיה טכנית", ועם זאת הוא מוסיף כי ההפקדה תתבצע עם ערך של 11 בפברואר, כלומר יום אחד של עיכוב בהעברת המשכורות.

עובדי העיתון של שלמה בן-צבי הופתעו לגלות הבוקר כי המשכורות לא הופקדו בחשבונות הבנק שלהם כמדי 10 בחודש. ועד העובדים פנה להנהלת העיתון ודרש הסברים, ורק לאחר הפנייה נמסר כי המשכורות "יועברו עוד היום" לעובדים. ואולם כאמור, למרות שהמשכורת "הועברה" על פניו היום, היא למעשה תיכנס רק מחר (ב') לחשבונות הבנק של העובדים.

"אנו מתנצלים ומצטערים על התקלה ועוגמת-הנפש שנגרמה", כתב גולדשטיין לעובדים. התשובה לא סיפקה את העובדים, ובמסדרונות העיתון נרשמה מורת-רוח.

ועד עובדי "מעריב" שלח לעובדים מייל, בו כתב: "כפי שוודאי כבר נוכחתם לדעת, משכורות ינואר, שהיו אמורות להיכנס לכל המאוחר היום, לא הועברו לחשבונות הבנק של העובדים. משיחה עם נציג ההנהלה הובהר לנו כי הן יועברו בימים הקרובים בהדרגתיות. אנו רואים בעיכוב הזה הלנת שכר ובעיה חמורה שלא ניתן להתעלם ממנה.

"לצד העיכוב הנמשך בהעברת ההפרשות לקופות הפנסיה, מדובר בפגיעה חמורה ומהותית בזכויותינו הבסיסיות ביותר. אנו קוראים להנהלה לשלם את כל המשכורות במלואן במהרה, ולפעול לכך שתקלות מסוג זה לא ישובו על עצמן".

מ"מעריב" טרם נמסרה תגובה.