44 מגרשים בשריגים לאון מוצעים למכירה בכ-25 מ' ש'

ההצעה מכוונת ליזמים ולקבוצות רכישה ולא לרוכשים בודדים

זכויות חכירה ב-44 מגרשים המיועדים למגורים בישוב הקהילתי שריגים ליאון שבעמק האלה, מוצעים בימים אלה למכירה על ידי כונס הנכסים של חברת "שריגים לאון בע"מ", במחיר מינימום של כ-25 מליון שקל.

מדובר בשטח כולל של 14 דונם עליו ניתן להקים 44 יחידות דיור צמודות קרקע, כאשר שטח כל מגרש בודד נע בין 300-350 מ"ר. לדברי כונס הנכסים של החברה, עו"ד עומר גדיש ממשרד כהן, וילצי'ק, קמחי, כל 44 המגרשים יימכרו כמקשה אחת, ולכן ההצעה מכוונת בראש ובראשונה ליזמים ולקבוצות רכישה מאורגנות, ולא לרוכשים בודדים. המועד האחרון אשר נקבע על מנת להגיש הצעות לרכישת המגרשים הוא ה-21 במרץ. לאחר מכן יערוך כונס הנכסים התמחרות, שבסופה תתקבל ההצעה המיטבית, אשר זכייתה כפופה לאישור בית המשפט המחוזי בתל אביב.

מכירת המגרשים נעשית במסגרת הליך כינוס הנכסים של חברת שריגים לאון בע"מ, אשר נקלעה לקשיים תזרימיים במהלך השנה החולפת. בחודש אוקטובר האחרון, מיד לאחר מינויו לכונס הנכסים, אישר עו"ד גדיש את עסקת רכישת זכויות החכירה במגרשים מחברה זרה שהחזיקה בהן, כשבמקביל נחתם הסכם חכירה חדש מול המינהל. השלמת עסקת רכישת המגרשים במסגרת הליך הכינוס התאפשרה, לאחר שהוזרמו כ-14 מיליון שקל אל קופת הכינוס על ידי חברת "מניף שירותים פיננסיים בע"מ", הנושה המובטחת של חברת שריגים לאון.

לאחר השלמת רכישת הזכויות במגרשים על ידי כונס הנכסים, נעתר בית המשפט לבקשת עו"ד גדיש למכור את כל 44 המגרשים יחד, כמקשה אחת, וזאת לאחר שהבהיר כי אותם אנשים שרכשו מגרשים בעבר מהחברה, ודרשו את אכיפת ההסכמים עמם מהכונס, אינם קודמים לחוב המגיע לנושה המובטחת.