קרן מאגמה השלימה גיוס של 100 מיליון דולר לקרן השלישית

הקרן, שיצאה לגיוס באמצע שנת 2011, מנהלת כיום מעל 300 מיליון דולר ■ בין החברות הבולטות בפורטפוליו שלה כיום היא מפתחת אפליקציית הניווט Waze, חברת השבבים Valens, והחברות Onavo ו-Magisto

קרן ההון סיכון מאגמה (Magma) הודיעה היום על השלמת הגיוס לקרן החדשה, השלישית במספר, בהיקף של כ-100 מיליון דולר. הקרן, שיצאה לגיוס באמצע שנת 2011, מנהלת כיום מעל 300 מיליון דולר.

בין החברות הבולטות בפורטפוליו שלה כיום היא מפתחת אפליקציית הניווט Waze, חברת השבבים Valens, והחברות Onavo ו-Magisto.

מאגמה היא אחת הקרנות שמתמחה בתחומי ה-ICT (טכנולוגיות מידע ותקשורת), ואינה מפחדת גם מהשקעות בתחום השבבים. האקזיטים האחרונים של הקרן הוכיחו כי ההימור השתלם: פרוביג'נט, שנרכשה על ידי ברודקום ב-2011 תמורת כ-340 מיליון דולר, Wintegra, שנרכשה על ידי PMC-Sierra בשלהי 2010 תמורת כ-300 מיליון דולר, ו- DesignArt שנרכשה על ידי קוואלקום לפני מספר חודשים בכ-100 מיליון דולר.

מאגמה התחילה לפעול בסוף 1999, והיא נחשבת לדור השני של קרנות ההון סיכון בישראל, כלומר לא אחת מהקרנות שהוקמו בסיוע קרן "יוזמה" הממשלתית. השותפים המנהלים את מאגמה הם יהל זילקה ומודי רוזן, לצדם נמצאים גם שרגא כץ וצבי ולימון. לדברי רוזן וזילקה: "השלמת גיוס הקרן בימים אלו הינה ציון דרך ונדבך חשוב להמשך תנופת העשייה בתחום החדשנות בישראל".