CBS ליהקה את רובין וויליאמס לסדרה חדשה על ענף הפרסום

זאת אחרי ההצלחה של הסדרה "Mad Man" ■ הסדרה בכיכובו של וויליאמס, "The Crazy Ones", תהיה קומדיה על אב ובתו המנהלים יחד משרד פרסום

אחרי ההצלחה של "Mad Man", מסתבר כי גם רשתות טלוויזיה נוספות בארה"ב מבקשות ליצור סדרות על ענף הפרסום.

האחרונה בתור היא רשת CBS, שהזמינה פיילוט לסדרה בשם "The Crazy Ones", קומדיה של חצי שעה בכיכובו של השחקן רובין וויליאמס אודות אב ובתו המנהלים יחד משרד פרסום.

העובדה שרשת ברודקאסט גדולה מתעניינת בסדרה על אחורי הקלעים של ענף הפרסום, ממחישה את העניין הרב שמעורר הענף בקרב הציבור הרחב.

מלבד CBS, עלתה לאחרונה ברשת אחרת גם תוכנית ריאליטי על הענף בשם "The Pitch". גם בעבר היו לא מעט סדרות על עולם הפרסום, אחת מהן אפילו בכיכובו של השחקן טום הנקס.

יש לציין כי לא כל הסדרות מצליחות להתחבב על הקהל הרחב. סדרה מושקעת בשם "Trust Me" על צוות קריאייטיב, שעלתה ברשת TNT, לא הצליחה להאריך ימים.

לגבי התוכנית החדשה של וויליאמס, ההערכות הן כי המצג של ענף הפרסום לא יהיה מהותי מאוד, והמטרה תהיה להיעזר במאפיינים או הסטריאוטיפים של הענף כדי לייצר דיאלוגים שנונים.

לגבי האב-טיפוס של הקונספט, הסדרה "Mad Man", היא אמורה להעלות לעונה שישית בחודש אפריל הקרוב.

הסדרה על ענף הפרסום בארה"ב בשנות ה-60 זכתה להצלחה עצומה והפכה להיות תוכנית הדגל של רשת AMC. בעבר היא זכתה ב-15 פרסי אמי ו-4 פרסים של גלובוס הזהב.