אליאב בן-שמעון מונה למנכ"ל התאחדות בוני הארץ

בן-שמעון מגיע מתוך ההתאחדות, כאשר מ-2007 שימש כסמנכ"ל בהתאחדות, סגן מנהל אגף תשתיות ובנייה חוזית ומ"מ מנהל אגף בנייה ויזמות

ישיבת הנשיאות של התאחדות בוני הארץ אישרה בפה-אחד את מינוי עו"ד אליאב בן שמעון למנכ"ל ההתאחדות במקום מוטי כידור שהודיע על פרישתו לפני כחודש, כפי שנחשף ב"גלובס".

עו"ד בן שמעון (46, נשוי + 2) מגיע מתוך ההתאחדות כאשר מ-2007 שימש כסמנכ"ל בהתאחדות, סגן מנהל אגף תשתיות ובנייה חוזית ומ"מ מנהל אגף בנייה ויזמות. בין היתר היה אחראי בן שמעון גם על ריכוז הוועדות המקצועיות והפעילות מול הכנסת, טיפול וייעוץ לחברי ההתאחדות מול רשם הקבלנים וייעוץ משפטי שוטף לאגפי ההתאחדות השונים.

בן שמעון הוא בוגר תואר ראשון בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב. משנת 2002 בן שמעון הינו שותף במשרד עוה"ד אשל, בן שמעון ושות', שעוסק בתחום משפט מסחרי, דיני חברות , חוזים וליווי עסקאות מקרקעין, ייצוג מול ועדות התכנון ועוד. בנוסף, משמש בן שמעון כדירקטור בחברת גילת סאטקום מערכות. בן שמעון עתיד לפרוש מתפקידיו אלה.

עם בחירתו, ציין ניסים בובליל, נשיא התאחדות בוני הארץ, כי בן שמעון הוא הבחירה הנכונה להתאחדות בוני הארץ: "ניסיונו הרב והיכרותו רבת השנים עם האתגרים עימם מתמודדים הקבלנים מכל תחומי הפעילות , בנייה, תשתיות ובנייה חוזית יאפשרו לו להוביל את ההתאחדות להישגים עבור חבריה ועבור ענף הבנייה".

כידור, המנכ"ל היוצא של ההתאחדות, כיהן בתפקידו כשנתיים והחליף את יוסי גורדון שכיהן בתפקיד זה כ-4 שנים. יש לציין שזו הפעם הראשונה שהמנכ"ל מגיע מתוך ההתאחדות כאשר גם גורדון וגם כידור הגיעו מבחוץ. כידור ימשיך ללוות את בן שמעון בימים הקרובים.