טבלת הרייטינג השבועית: "The Voice" ו"בי"ס למוסיקה" בראש

"The Voice" של רשת הגיעה במוצ"ש ל-36.2% רייטינג ■ "בוס בהסוואה", גם היא של רשת, במקום השני בטבלה השבועית עם 34.8%

תוכנית הלהיט של זכיינית ערוץ 2 רשת, "The Voice", הובילה בשבוע החולף את טבלת הרייטינג השבועית עם 36.2% צפייה בתוכנית ששודרה אמש (שבת) ו-28.4% לתוכנית ביום רביעי.

מלבד המעבר לשלב ההופעות החיות ב-"The Voice", בולטת העובדה שהמנטורים מתחילים להעלות את הטונים בתקשורת ביניהם, מה שתורם ככל הנראה לאטרקטיביות של התוכנית.

רשת גם מחזיקה במקום השני בטבלה עם התוכנית "בוס בהסוואה", שעקבה ביום חמישי אחרי המנכ"לית והבעלים של רשת קפה קפה, מיקי טיל. התוכנית רשמה 34.8% רייטינג.

במקום השלישי והרביעי נמצאת התוכנית הבולטת של קשת בימים אלה על המסך - "בית-ספר למוסיקה". תוכנית הכישרונות הצעירים מתמקמת על קו ה-33% רייטינג.

עדי אשכנזי ממשיכה להרים את "בלתי הפיך", והסדרה של רשת נושקת לקו 30% הרייטינג, לאחר שבפרק השבוע היא יצאה לחופשה לא מוצלחת בצפון.

"ארץ נהדרת" של קשת חוזרת לשגרה אחרי שבוע לקט והיא רושמת 27.7% רייטינג.

רשת מנסה לפצח את ימי שישי בערב עם השעשועון המקורי "כלוב הזהב", שמגיע השבוע ל-25.9% רייטינג - נתון נאה עבור רצועת השידור הלא פשוטה הזו.

את העשירייה סוגרים מהדורת חדשות 2 של מוצ"ש עם 24.8% רייטינג, והתוכנית "עובדה" של קשת, שהוקדשה לכביש הדמים בפתח-תקווה שגובה מספר רב של קורבנות. התוכנית צברה 24.2% צפייה.

גם "עובדה" וגם "ארץ נהדרת" שודרו מול אחד המשחקים האטרקטיביים בליגת העל בכדורגל - הדרבי התל-אביבי, שהביא לערוץ 1 13.1% רייטינג.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי