סימטרון בוחנת כניסה לתחום ההדפסה התלת-ממדית

דוחות החברה מבארים את הסיבה לזינוק המטאורי במחיר המניה מתחילת השנה ■ סיימה את 2012 עם הכנסות שיא של 42.3 מיליון דולר

דוחות סימטרון היום (ג') מסבירים את הזינוק המטאורי שחוותה המניה מתחילת השנה, כאשר החברה דיווחה על צמיחת הכנסות שנתיות לשיא של 42.3 מיליון דולר ב-2012. הרווח הנקי על בסיס GAAP טיפס ב-39% ל-3.7 מיליון דולר, כאשר תזרים המזומנים הסתכם בסוף השנה החולפת ב-5.7 מיליון דולר.

אולם הסיפור הגדול נעוץ בציטוטים שמספק מנכ"ל ונשיא החברה, דני הרן: "סימטרון בוחנת כעת הזדמנויות עסקיות חדשות בתחום ה-Additive Manufacturing, המוכר יותר כהדפסה בתלת-ממד. במהלך השנים האחרונות, חלק מלקוחותינו ומשותפינו העסקיים החלו לעשות שימוש בטכנולוגיה חדשנית זו כחלק מתהליך הייצור שלהם. אנו בוחנים כיצד נוכל לשרת טוב יותר את לקוחותינו ושותפינו בשיטת הייצור המתפתחת והחדשנית הזו".

הרן הוסיף כי "כרגע אין לסימטרון הכנסות מתחום ה-Additive Manufacturing. יחד עם זאת, אנו מאמינים שלשיטה זו ולשיטות ייצור היברידיות יש פוטנציאל רב להתפתח במספר כיוונים, ושהידע והניסיון הרב שלנו במידול ובייצור תלת מימדי יאפשר לנו לקחת חלק בתחום זה, אשר הופך לפופולארי יותר ויותר, לצד שיטות הייצור המסורתיות".

בהתייחסו לתוצאות, אמר הרן כי "אנו שמחים מאד לדווח על תוצאות שיא ברבעון הרביעי, אשר חותם את השנה המוצלחת ביותר בתולדות סימטרון. אנו ממשיכים לחוות ביקוש רב למוצרינו, כמו גם צמיחה חזקה בהכנסות משירותי תחזוקה ללקוחות קיימים וחדשים".