עו"ד יורם שפטל: לבני שרת משפטים - כמו חנין זועבי ראש שב"כ

שפטל תקף בחריפות ברדיו 103FM את לבני על כניסתה לקואליציה ■ "ההסכם בין הליכוד לכנופיה שנקראת 'התנועה' מסריח, מביש ומחפיר" ■ "נתניהו נותן ללבני להוביל את המו"מ מול הדוקטור להכחשת השואה, אבו אדולף מאזן הנאצי"

עו"ד יורם שפטל תקף היום (ה') בחריפות את ח"כ ציפי לבני על כך שהייתה הראשונה לחתום על הסכם קואליציוני עם ראש הממשלה נתניהו. בתוכניתו ברדיו 103FM כינה שפטל את לבני "הגברת שפיצר" שוב ושוב ואמר שמינויה לתפקיד שרת המשפטים - כמוהו כמינוי ח"כ חנין זועבי לראש השב"כ.

"נתניהו נתן לה את תיק המשפטים כדי להנציח את הדיקטטורה של בג"ץ", אמר שפטל. "להפקיד בידי הגברת שפיצר את תיק המשפטים זה כמו למנות את עזמי בשארה ליו"ר ועדת החוץ והביטחון או את חנין זועבי לראש השב"כ".

שפטל טען כי "זהו ההסכם הקואליציוני המושחת, המביש והנאלח ביותר שנחתם אי-פעם במדינת ישראל. נכון, 'התרגיל המסריח' היה נאלח יותר וסרחונו רב יותר - אבל שם לא הגיעו ממש לכדי הסכמים קואליציונים. הסכם כדת וכדין כפי שנחתם בין הליכוד לבין הכנופיה שנקראת 'התנועה', כזה מביש ומחפיר, טרם נראה בישראל".

שפטל הצליף בלבני ואמר: "הרי הגברת שפיצר הייתה היוזמת של הגוש החוסם עם הגברת חנין זועבי ועם דב חנין וזהבה גלאון ואחמד טיבי... היא היא שהייתה היוזמת, שדרשה שכל המפלגות יצהירו שלאחר הבחירות אף אחת מהן לא תצטרף לממשלתו של נתניהו ויהי מה.

"לא זו אף זו - מסע הבחירות של התנועה התמקד כולו בנתניהו תחת הכותרת נתניהו אסון, לא פחות ולא יותר - והגברת שפיצר תביא לנו שלום. נתניהו אמר שגם אם הגברת שפיצר תמצא עצמה לאחר הבחירות ליד שולחן הממשלה, דבר אחד היא לא תעשה - לא תהיה לה דריסת רגל בתהליך המדיני, אם יהיה כזה.

"והנה המפלגה הראשונה בראשות הגברת שפיצר... שזחלה על ארבע - וכ"כ נמוך זחלה שאיברים אחרים בגופה גם הם נגעו בריצפה - לתוך ממשלתו. נתניהו מצידו נתן לה להוביל את המו"מ מול הדוקטור להכחשת השואה, אהוב נפשה, אבו אדולף מאזן הניאו-נאצי הטמא".