סקר הפרסומות: רשות המסים - הכי זכורה; 9 מיליון - האהובה

שיעור הזכירות והאהדה לפרסומות המובילות נמוך ב-20% מהממוצע החצי-שנתי

הפרסומת של רשות המסים, באמצעות לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית), שבה השחקן נתי רביץ מדבר על בעיית העלמת המס, מדורגת בראש מדד הפרסומות הזכורות ביותר השבוע.

שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.7%. עם זאת, איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של רשות המסים השבוע הצליחה השבוע ברמת הזכירות, אף יותר מאשר בשבועות קודמים שבהם הופיעה, והיא משקפת את היענות הציבור לקמפיינים חברתיים, אשר מצליחים ברובם להיכנס לדירוג הזכורות והאהובות.

את ראש דירוג הפרסומות האהובות מובילה השבוע הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובה של שני כהן. הפרסומת, שבה כהן הלא מעודכנת הולכת לכנס מחזור, שודרה בעבר וחזרה כעת לסבב נוסף. למרות מובילותה, שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מעט מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 21.9%.

משקיעים בקפטן של עלית

הפרסומת של קפה טורקי עלית, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. בסרטון, שבו נראה הקפטן של עלית מושלך לכלא בגלל השימוש במילה "קטן", הושקעו כ-1.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של חברת yes, אז הושקעו בה כ-1.47 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, והוא עומד על 440 (לעומת 411 פרסומות בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה בהשוואה לסך התקציבים בשבוע שעבר, והוא עומד על כ-43.9 מיליון דולר (39.6 מיליון דולר בשבוע שעבר).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות