אחרי שנה בחוץ: האם טל רביב יחזור למקאן-אריקסון?

בין רביב למקאן מתקיימות שיחות על האפשרות שישמש כסמנכ"ל קריאייטיב

האם מנהל הקריאייטיב טל רביב יחזור למשרד הפרסום מקאן אריקסון? ל"גלובס" נודע כי בין רביב להנהלת מקאן מתנהלות בימים אלה שיחות באשר לאפשרות שהוא ישוב למשרד ויחליף את עודד קרמר, ששימש כסמנכ"ל קריאייטיב בקבוצה, לצד איתי גלאון. קרמר הודיע השבוע על עזיבתו, לאחר שבעה חודשים בתפקיד.

רביב נחשב לאחד הנכסים המיתולוגיים של מקאן אריקסון. הוא היה חלק מההנהלה הצעירה שהקיפה את אילן שילוח, המשמש כיום כיו"ר הקבוצה, והוא שרד את כל השינויים הניהוליים שעבר המשרד לאחר ששילוח זז אחורה והותיר את מושכות הניהול בידי אחרים.

רביב פעל במשרד במשך 12 שנה אך במקביל פיתח קריירה בכתיבה. לפני כשנה פרש ממקאן והצטרף ליהושע TBWA כחלק מרה-ארגון שנערך במשרד, שבמסגרתו בוצע מינוי בכיר נוסף - של עינת יוזנט-רביד לתפקיד מנכ"לית. המעבר של רביב התקבל בענף בספקנות, שהוכיחה עצמה לאחר שבתוך פחות משנה מערכת היחסים בין רמי יהושע, מבעלי המשרד, לרביב הגיעה למשבר והרומן הסתיים בטריקת דלת של רביב.

במקאן ניסו באחרונה לגייס איש קריאייטיב בכיר נוסף - את יורם לוי, שפרש מבאומן-בר-ריבנאי. גם עם רביב מדובר עדיין במשא ומתן בלבד, ועדיין לא בטוח אם הוא יצלח.

רביב סירב להגיב.