המינהל מכר מגרש ל-16 דירות בצפון תל-אביב ב-15.3 מ' ש'

מדובר במחיר הגבוה בלמעלה מ-10 מיליון שקל ממחיר המינימום שהעמיד המינהל בגובה 4.7 מיליון שקל, ושיקף רק 300 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור אחת

מינהל מקרקעי ישראל הודיע היום כי חברת יעקבי ברזל לבטון זכתה במכרז לרכישת מגרש המיועד להקמת 16 דירות ברחוב הצנחנים בשכונת נווה שרת בתל אביב ב-15.3 מיליון שקל. מחיר המשקף 956 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור אחת.

מדובר במחיר הגבוה בלמעלה מ-10 מיליון שקל ממחיר המינימום שהעמיד המינהל בגובה 4.7 מיליון שקל, ושיקף רק 300 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור אחת. מיקום המגרש בשכונת נווה שרת המתחדשת בצפון תל אביב הביא להתעניינות גבוהה במכרז מצד יזמים לאחר שהוגשו 26 הצעות לרכישתו.

המכרז פורסם לראשונה על ידי המינהל בסוף חודש נובמבר 2012 והוגדר כמיועד לציבור הכללי. בחודש ינואר חשף "גלובס", כי המינהל שינה את תנאי המכרז לאוכלוסיה בעלת צביון דתי ואף הסיר את מחיר המינימום שנקבע.

שר השיכון אריאל אטיאס טען אז כי לא ידע מהמהלך והורה להשיב את תנאי המכרז המקוריים. במינהל טענו מנגד, כי מדובר ברחוב שסגור בשבת ועל כן יש היגיון רב בהקצאתו לציבור בעל ציביון דתי וכי אין מקום להתערבותו של אטיאס בסוגייה.