שבוע שני ברציפות: רשת מובילה את טבלת הרייטינג השבועית

זכיינית ערוץ 2 רשת מכניסה 5 משדרים לטבלה, לעומת 3 של קשת ■ "בוס בהסוואה" מובילה עם 36% רייטינג ■ "The Voice" רשמה נתון של 29.1%

זכיינית ערוץ 2 רשת מובילה את טבלת הרייטינג השבועית, זאת לאחר חודשים ארוכים בהם השליטה בצמרת הייתה שייכת לקשת. התוכנית הנצפית השבוע בטלוויזיה היא "בוס בהסוואה", שמביאה 36% בפרק הגבוה ביותר שלה עד כה. המהפך של רשת לא מסתכם כאן - לזכיינית 5 משדרים בין 10 התוכניות הנצפות, לעומת 3 לקשת.

עם החזרה של "The Voice" לנתונים של כ-29% צפייה, לאחר פיק צפייה בשבוע שלפני, מתבלטת גם הסדרה "בלתי הפיך" בכיכובה של עדי אשכנזי, שמשיגה 30.3%.

"בית-ספר למוסיקה" של קשת מובילה בתחום תכניות הכישרונות ומגיעה ביום שלישי האחרון ל-34.3% צפייה, מעט יותר מהפרק של יום ראשון שעמד על 33.3%.

"כלוב הזהב" (רשת) רשמה 24.3% צפייה, ו"ארץ נהדרת" (קשת) השיגה 27.4%.

חברת החדשות של ערוץ 2 מצליחה להכניס את ממוצע הצפייה של מהדורת החדשות המרכזית, העומד על 24.2%, אל טבלת התוכניות הנצפות, וכך גם "אולפן שישי" בהגשת דני קושמרו עם נתון גבוה של 21.2% צפייה. "יומן" עם אילה חסון בערוץ 1 עומד על נתון גבוה של 7.3%.

חצי הגמר של "אייל גולן קורא לך" בערוץ 24, שמשודר מול "The Voice" במוצ"ש, רשם נתונים של ברודקאסט - 7.5% צפייה. התוכנית "שישי שמח" של ירון אילן עומדת על 3.8%, ואילו "דבר אליי" של שי שטרן בערוץ מגיעה ל-2.9% צפייה.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי