תערוכת הסלולר: נוקיה מציגה 2 סמארטפונים להמונים

נוקיה הציגה בברצלונה שני סמארטפונים הפונים לרמות המחיר הבינוניות - לומיה 720 ולומיה 520 ■ התחושה בשעות הראשונות של התערוכה, היא שהיצרניות הגדולות שומרות את ההכרזות החשובות למועדים אחרים

תערוכת הסלולר MWC נפתחה הבוקר בברצלונה עם שתי מסיבות עיתונאים של סוני מובייל ונוקיה. התחושה בשעות הראשונות של התערוכה, היא שהיצרניות הגדולות כמו סמסונג ו-LG שומרות את ההכרזות החשובות שלהן למועדים אחרים, כאשר התערוכה היא רק הזדמנות להראות את מה שכבר הוצג במקומות אחרים.

נוקיה הציגה באירוע שלה שני סמארטפונים הפונים לרמות המחיר הבינוניות. שני המכשירים כוללים את מערכת ההפעלה של מיקרוסופט - ווינדוס פון 8. דגם לומיה 720 המגיע עם מסך בגודל 4.3 אינץ' הכולל זכוכית ממוגנת נגד שריטות מסוג גורילה גלאס 2 של חברת קורנינג וגם מצלמה עם חיישן 6.7 מגה פיקסל ועדשה של קרל זייס. המעבד הוא כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ.

הלומיה 720 כולל את שירות נוקיה מיוזיק שלא זמין בישראל ומציע מוזיקה ללא הגבלה, ללא פרסומות וללא דמי מנוי. השירות גם כולל אפשרות להוריד רשימות השמעה ולהקשיב להם ללא חיבור לאינטרנט.

"הלומיה 720 ממחיש באופן ברור את האסטרטגיה העסקית שלנו", אמרה ג'ו הרלו, סמנכ"לית בכירה בחטיבת המכשירים החכמים בנוקיה. "בשילוב חידושים נבחרים מהמכשירים המובילים שלנו והתאמתם לסדרי העדיפות של קהל מסוים, אנו מכוונים את הטכנולוגיות המתקדמות הללו לרמות מחיר חדשות לצורך השגת חווית סמארטפון משופרת בטווח המחירים הבינוני".

הלומיה 520 מגיע עם מסך בגודל 4 אינץ', מעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ ומצלמה עם חיישן 5 מגה פיקסל.

הכותב הוא אורח סוני מובייל בתערוכה