חשד: אב רצח את בתו על רקע כבוד המשפחה - והשליכה לבור מים

מעצרו של האב - עלי קרישה, תושב כסייפה בעל עבר פלילי - הוארך היום ב-4 ימים

בית משפט השלום דן היום (ב') בצהריים במעצרו של עלי קרישה, בן 53, תושב כסייפה שבנגב, החשוד כי גרם למותה של בתו בת ה-16, שגופתה נמצאה אתמול (א') בבור מים סמוך ליישוב - כך דווח בגלי צה"ל.

מעצרו של האב, בעל עבר פלילי, הוארך היום ב-4 ימים, לאחר שהוא עצמו מסר למשטרה על היעדרה. במשטרה אומרים כי כל החשדות מובילים לכך שהאב ואחרים ביצעו את המעשה.

עורך דינו של החשוד, נתי טרבלסי, ביקש לדעת פרטים אודות הדרך שבה נודע למשטרה על היעדרה של הבת, והדגיש כי הדבר נודע לחוקרים מפי האב עצמו.

החוקר המשטרתי ענה כי האב ידע כי בשעה שהוא מדווח על היעדרות הנערה, היא נמצאת בתוך הבאר. לדבריו, החשד העיקרי הוא כי האב ביצע רצח, ויש ראיות הקושרות אותו לאירוע.

מהחקירה עולה כי בני המשפחה נהגו במספר מקרים באופן אלים כלפי הנערה. הגופה נמצאה בידי צוללנים שהוזעקו לסייע בחיפושים.

במשטרה אומרים כי קיימים עוד חשודים במעורבות בפרשה, וכי צפויים מעצרים נוספים. המשטרה ביקשה לעצור את קרישה ל-15 ימים.

"מדובר בחקירה לא קלה. אני מאמין כי בסוף היום, עם קבלת חוות-הדעת מהמכון לרפואה משפטית, יישפך אור על נסיבות האירוע וסיבת המעשה", אמר בדיון הארכת המעצר חוקר המשטרה, רנ"ג חיים דידי מימ"ר נגב.

עו"ד טרבלסי ביקש מבית המשפט לא להיעתר למספר ימי המעצר שביקשה המשטרה. "יש מזכר שממנו ניתן להבין שיש סתירות בעדות האב. מייחסים לו את רצח בתו, וצריך לבדוק זאת בזהירות", הסביר. הוא ביקש לשלוח אותו למעצר-בית בשלב זה בהיותו חולה סכרת. לדבריו, החשוד מכחיש את החשדות נגדו.

מהחקירה עולה כי הנערה קיימה קשר רומנטי עם אדם אחר, בניגוד לרצונם של ההורים ובני המשפחה.

"מדובר בעבירה חמורה ביותר בספר החוקים. כאשר הדבר נעשה על רקע כבוד המשפחה, הוא קשה עוד יותר", ציין השופט איתי ברסלר והאריך את מעצר החשוד ב-4 ימים.