תערוכת הסלולר: פאבלט של ZTE וסמארטפון עם פיירפוקס

דגם Grand Memo יגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ' ■ הציגה גם את ה-ZTE Open, הסמארטפון הראשון עם מערכת ההפעלה של מוזילה

חברת ZTE הסינית, שרק החלה את צעדיה הראשונים בישראל בחודשים האחרונים, הציגה בתערוכת הסלולר בברצלונה את הפאבלט החדש שלה (הכלאה של סמארטפון וטאבלט). דגם Grand Memo יגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ', הרבה יותר גדול ממסכי ה-5 אינץ' הקיימים במספר פאבלטים מתחרים בשוק. המסך עצמו מספק איכות תמונה מוצלחת בעלת רזולוציה של 720p. למרות גודלו, המכשיר יחסית נוח לאחיזה ביד.

החברה הסינית הצליחה לשלב טכנולוגיות רבות במכשיר דקיק מאוד, בעובי של 8.5 מ"מ ועם סוללה עצומה בהספק של 3200 מילי אמפר. בחברה טוענים שהסוללה תאפשר למכשיר להחזיק יום שלם.

המעבד של המכשיר הוא החזק ביותר בשוק - סנפדרגון 800 במהירות 1.5 ג'יגה הרץ בעל ארבע ליבות. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד בגרסת ג'לי בין 4.1.2. מלבד זה, ב-ZTE מתגאים על יכולות הסאונד של המכשיר, הכולל התקן דולבי דיגיטל פלוס, שאמור לספק צליל איכותי יותר ברמקולים של הפאבלט. כמו כן, בחברה ציינו, שלמרות גודלו של המכשיר, ניתן לתפעל את ממשק החיוג ביד אחת (יד שמאל). המצלמה מגיעה עם חיישן 13 מגה פיקסל.

ZTE לא חשפה מתי ה-Grand Memo יושק.

סמארטפון פיירפוקס

ZTE הציגה גם את הסמארטפון הראשון עם מערכת ההפעלה פיירפוקס של מוזילה. מדובר במערכת הפעלה נוספת, שתתמקד בחוויית האינטרנט של הטלפון. דגם ZTE Open מיועד לקהל צעיר והוא מתוכנן לצאת באירופה ובדרום אמריקה בחודשי הקיץ.

ה-Open כולל מסך בגודל 3.5 אינץ', מעבד 1 ליבה, בלוטות', מצלמה עם חיישן 3.2 מגה פיקסל ועובי של 12.5 מ"מ.