מסתמן: אמנון רבי יערוך את "פנים אמיתיות" של אמנון לוי

לוי ורבי עבדו יחד בעיתון "חדשות", והם צפויים לערוך יחד סדרה דוקומנטרית שתשודר בקיץ בערוץ 10 ותעסוק בשד העדתי

המפיק והעיתונאי אמנון רבי במגעים לעריכת תוכניתו של אמנון לוי בערוץ 10, "פנים אמיתיות". לא מן הנמנע כי התוכנית גם תעבור להפקת חברת "קסטינה" של רבי, עם עזיבתו של העורך איתי דנקנר, שהיה גם מפיק התוכנית. דנקנר, כפי שפורסם כאן בראשונה, ישמש כעורך התוכנית "אולפן שישי" בחדשות 2.

לוי ורבי עבדו יחד בעיתון "חדשות", והם צפויים לערוך יחד סדרה דוקומנטרית שתשודר בקיץ בערוץ 10 ותעסוק בשד העדתי.

בין השניים סוכם אתמול (ג') כי אם העבודה המשותפת על סדרת הדוקו תעלה יפה, תיבדק האפשרות להפוך את שיתוף-הפעולה ביניהם לקבוע, ורבי יהיה לעורך הראשי של תוכניתו של לוי, שנחשבת לאחת התוכניות הנצפות בערוץ 10, פרט לז'אנר הריאליטי.

תפקידים מגוונים

רבי שימש בתפקידי עריכה משמעותיים בקבוצות העיתונות המובילות בארץ ונחשב לאחד ממעצבי פני עיתונות הפרינט בישראל. הוא שימש כסגן עורך "מעריב", עורך מוסף "סופשבוע" ועורך המגזינים של קבוצת "מעריב", היה ממקימי רשת ידיעות תקשורת ועורך העיתון "תל-אביב" ועורך עיתון "העיר" של רשת שוקן.

בשנים האחרונות עומד רבי בראש חברת ההפקות "קסטינה" שמפיקה בעיקר בעבור הזכיינית קשת, בין היתר את התוכניות "אנשים" ואת תוכנית הבוקר של קשת.

אמנון לוי מסר בתגובה: "אני ואמנון רבי גדלנו יחד בעיתון 'חדשות', ואני מאוד מעריך אותו. אני מאחל גם הרבה הצלחה לאיתי".

אמנון רבי מסר בתגובה: "אני שמח על ההזדמנות לשוב ולשתף פעולה עם אמנון לוי, 23 שנים אחרי שעבדנו יחד בעיתון 'חדשות', ושמח על היוזמה של אמנון לעסוק בפריים-טיים בנושא כל-כך חשוב, מעניין וטעון".