גם עובדי כביש 6 הקימו ועד - הצטרפו להסתדרות הלאומית

גל ההתאגדות נמשך: ההסתדרות הלאומית הפכה לארגון היציג של עובדי דרך ארץ ■ סמנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי: "נשתף פעולה עם ההנהלה לקידומם ורווחתם של העובדים"

עובדי חברת דרך ארץ, שמפעילה את כביש 6, הצטרפו להסתדרות הלאומית והקימו ועד עובדים. במכתב ששיגרה אתמול סמנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי בארגון, עו"ד בטי מצר לוי, למנכ"ל החברה יהודה וילק, הודיעה כי ההסתדרות הלאומית הפכה לארגון היציג של עובדי דרך ארץ וכי תשמח לשתף פעולה עם ההנהלה "לקידומם ורווחתם של העובדים".

בדרך ארץ מועסקים כמה מאות עובדים, והחברה נמצאת בשליטת שני גופים מוסדיים - קרן תשתיות ישראל וקרן נוי. בחברה מועסקים בין היתר עובדי כספים, גבייה, תשתית, פיקוח ובקרה. כביש 6, כביש האגרה המשמעותי כיום בישראל, משתרע על פני 140 ק"מ וכולל 13 מחלפים.

יו"ר הסתדרות העובדים הלאומית, יואב שמחי הביע סיפוק רב מהצטרפותם של עובדי דרך ארץ להסתדרות העובדים הלאומית: "הצטרפותם של מאות עובדי דרך ארץ כעת, בהמשך להצטרפותם לאחרונה של עובדי ההפצה של מקור ראשון, האגודה לבריאות הציבור, עובדי מפעל טבע בפתח-תקווה, מצביעה על כך שיותר ויותר ועדי עובדים במשק הישראלי מצאו בית חם הדואג לזכויותיהם הבסיסיות כעובדים בהסתדרות העובדים הלאומית".

התאגדותם של עובדי דרך ארץ מצטרפת לשורה ארוכה של התאגדויות עובדים בתקופה האחרונה. בתוך חודשיים בלבד התאגדו גם עובדי פלאפון, כלל ביטוח, U-BANK, חוד אסף, חברת הביומד קמהדע והשבוע נודע גם על הליך התאגדות ראשוני של עובדי איקאה - כאשר כל האחרונים הצטרפו להסתדרות הכללית.