יאהו הודיעה על סגירת 7 שירותים - בהם האפליקציה לבלקברי

בחברה טוענים כי השירותים הללו כבר לא מספקים את אותה חוויה שהמשתמשים מצפים לקבל ■ יאהו תפסיק לתמוך באפליקציית החברה לבלקברי החל מאפריל

חברת יאהו הודיעה אתמול (ו') בבלוג שלה על סגירת 7 שירותים לא רווחיים, וזאת במסגרת מה שהגדירה כי בחינה מתמשכת של המוצרים שלה - כך מדווחת הבוקר סוכנות הידיעות "רויטרס". על-פי הדיווח, מבין השירותים שייסגרו נמצאת גם אפליקציית החברה למכשירי הבלקברי.

"השאלה החשובה ביותר שאנחנו שואלים את עצמנו היא האם החוויה היומית עדיין מייצרת תהודה לאורך כל היום אצלכם (המשתמשים)", כתב ג'יי רוסטר, סגן נשיא חטיבת הפלטפורמות ביאהו בפוסט שכתב בבלוג של החברה.

ההודעה של יאהו על סגירת השירותים הינה השנייה מאז שמנכ"לית החברה מאריסה מאייר נכנסה לתפקיד בחודש יולי בשנה שעברה. מאייר, שהגיעה ליאהו לאחר תפקיד בכיר בגוגל, מאמצת בכך אסטרטגיה שגוגל דוגלת בה של סגירה תקופתית של שירותים לא רווחיים.

בכנס משקיעים שהתקיים בחודש שעבר אמרה מאייר כי החברה מתכוונת להפחית את מספר האפליקציות שהחברה מנהלת מ-60-75 עד ל-15-20 אפליקציות בלבד, כך שיהיה יותר קל לנהל אותם. בהודעה של יאהו מאתמול נכתב כי האפליקציה לבלקברי תפסיק להיות מוצעת להורדה כבר ב-1 באפריל.