בטר פלייס: לקוחות ישלמו מחיר קבוע עבור החשמל ל-6 שנים

פורשת את התשלום על 72 תשלומים וכוללת את הקילומטרים בעסקה ■ מכרה 113 מכוניות בפברואר, כמעט כולן לחברות הליסינג

חברת בטר פלייס יוצאת בקמפיין חדש, שבמסגרתו היא מציעה ללקוחותיה לרכוש את המכונית החשמלית בעסקה מימונית עם תשלומים קבועים.

במסגרת הקמפיין מציעה החברה ללקוחות מכונית חשמלית מסוג רנו פלואנס Z.E ברמת גימור "דינמיק", תמורת מקדמה חד-פעמית של 19,900 שקל, ותשלומים חודשיים קבועים של 1,990 שקל עבור המכונית ל-72 חודשים, כולל חבילה של 1,000 ק"מ בחודש.

ניתן לצאת מהעסקה כבר בחודש ה-36, ולאחר מכן בכל שנה, ובכך להפסיק לשלם את יתרת ההלוואה. בתום התקופה המכונית חוזרת אל החברה ללא תמורה.

יצוין כי גם חברות הליסינג הקשורות לבטר פלייס, ובהם אלבר ואלדן, מציעות כבר היום עסקה מימונית דומה שעלותה נמוכה מעט יותר, אם כי מדובר בכלי רכב ברמת הגימור הבסיסית יותר.

בטר פלייס מסרה בפברואר כ-113 כלי רכב. מתוכם כ-50 כלי רכב לחברת אלדן ו-50 כלי רכב לחברת אלבר. כלי הרכב נמסרו במסגרת החוזה של בטר פלייס לאספקת 100 מכוניות לכל אחד משתי החברות, שנפרש על פני ינואר ופברואר.

חלק גדול מכלי הרכב נרכשו על-ידי שתי החברות למלאי ולא מיידית ללקוחות. המשך החוזה - שישפיע ישירות על מסירות בטר פלייס במארס - תלוי בקצב מציאת הלקוחות לכלי הרכב שבידי חברות הליסינג.