מינהלת הליגה: נתבע את השחקנים אם לא יופיעו למשחק האולסטאר

במינהלת הציבו אולטימטום: הודעה של השחקנים עד יום שלישי הקרוב לפיה הם מתחייבים להופיע למשחק ברוממה ב-18 בחודש

הסכסוך בין מינהלת ליגת העל בכדורסל לבין ארגון השחקנים נמשך. בעקבות ההכרזה של ארגון השחקנים בסוף השבוע על סכסוך עבודה, הוציאה היום (א') המינהלת, בראשות היו"ר שמואל פרנקל והמנכ"ל עדלי מרכוס, מכתב לארגון השחקנים בו היא מודיעה כי היא שומרת לעצמה את הזכות לתבוע פיצויים מהשחקנים ומהארגון על כל הנזקים שייגרמו לה, במידה ומשחק האולסטאר המתוכנן ל-18 במארס לא יתקיים בשל השבתת הליגה.

במכתב דורשת המינהלת מארגון השחקנים להודיע עד יום שלישי הקרוב (5 במארס) בשעה 13:00 אם בכוונתם שלא להופיע למשחק האולסטאר שיתקיים בעוד שבועיים בהיכל הספורט ברוממה.

במינהלת זועמים על ההחלטה של ארגון השחקנים להכריז סכסוך עבודה כשהם מנמקים זאת ב"סירוב המעסיקים והמינהלת לנהל מו"מ לחתום על הסכם חדש", דבר שלטענת המינהלת לא נכון מאחר שבפגישה ביום חמישי האחרון קמו הצדדים עם החלטה משותפת להיפגש שוב ב-10 במארס. במינהלת טוענים כי ראשי ארגון השחקנים הם אלו שהובילו לפיצוץ האחרון בשיחות, אחרי שלטענת המינהלת הכניסו לפרוטוקול של הדיון שנערך ביום חמישי פרט מהותי שכלל לא סוכם בישיבה - הסכמה של המינהלת לוותר על תקופת הצינון בת 15 ימים הקבועה בחוק במידה והצדדים לא יגיעו להסכם, מה שיאפשר להם לשבות באופן מיידי מבלי להכריז סכסוך עבודה.

יועץ התקשורת של ארגון השחקנים, ירון מיכאלי, אמר בתגובה: "מכתב כזה לא הגיע לארגון. אם יגיע, נתייחס אליו. אנחנו לא מנהלים משא ומתן עם המינהלת בתקשורת. בכל מקרה חשוב לחזור ולהדגיש, המטרה של ארגון השחקנים איננה שביתה, מטרתנו היא החזרת השחקן הישראלי לכדורסל הישראלי, ואנו בטוחים ששני הצדדים ימצאו את הדרך לעשות זאת".