לא תאמינו איפה נמצאת הגלריה הגדולה ביותר בעולם

אימאג' בנק חנכה גלריה להדפסת תמונות לבחירתכם, מתוך מאגר עולמי של 90 מיליון תמונות

איפה נמצאת הגלריה הגדולה ביותר בעולם? תתפלאו, אבל דווקא בדיזיין סנטר, מרכז חנויות הריהוט והאביזרים לבית בגבול בני-ברק-ר"ג-ת"א. לצד חנויות כמו איי.די.דיזיין, הביטאט, ומגוון מותגי ארונות, כורסאות ודלתות, פתחה חברת אימאג' בנק ישראל, נציגת תאגיד Getty Images, גלריה אינטראקטיבית. יותר משמדובר בגלריה, זוהי מעין ספרייה מקוונת, הפורסת בפני הקהל גישה למאגר של יותר מ-90 מיליון תמונות, ניתנות להדפסה ולשימוש.

גטי אימאג' בנק היא סוכנות הצילומים וזכויות היוצרים הגדולה בעולם. החברה הייתה ידועה עד כה בעיקר בקרב אנשי מקצוע - עיתונאים, פרסומאים, מאיירים וצלמים. חלקם לקוחותיה וחלקם ספקיה. מרבית החומרים הידועים לקהל הרחב כ"צילום אילוסטרציה", כמו גם חלק גדול ממה שרואים בפרסומות - בסטילס או בסרטונים - מקורו באימאג' בנק. כך גם תמונות איקוניות של כוכבי הוליווד, פוליטיקאים וזמרי רוק ושלל מפורסמים - נמצאות כאן.

מהגלריה תוכלו לשוטט ברחבי העולם ולבחון את היצע התמונות בכל נושא שעולה על דעתכם. לגטי יש זכויות לחומרים של טובי הצלמים בעולם, ומשם קצרה הדרך לסלון הביתי או לקירות המשרד - בהדפסה על חומרים חדשניים: בד, זכוכית, נייר ארכיב (המשמש מוזיאונים וגלריות לאמנות) פרספקס ועוד, בכל גודל שתבחרו ובאיכות גבוהה.

הסיבה למיקום הגלריה במרכז לעיצוב הבית היא כמובן האסטרטגיה של החברה - להציע את התמונות שברשותה לשימוש ביתי או משרדי, כחלק מהעיצוב. לא מדובר ברכישת אמנות אלא בפיתוח עסקי של מה שפעם היה "פוסטרים במקום קירות" וכעת השתכלל לאיכויות גבוהות, עם התפתחות הטכנולוגיה, האמצעים הכלכליים והמודעות הצרכנית.

זהו חלק מטרנד ההתאמה האישית של הפריטים הדקורטיביים בבית - כולל היצירות שעל הקירות. החברה מציעה בגלריה שירות גם למעצבים ואדריכלים. זהו קהל יעד רב-ערוצי מבחינתה, קובע טעם, שמסייע בבחירת הפריטים עבור לקוחותיהם, בפרויקטים גדולים וקטנים, עסקיים או פרטיים.

באירוע הפתיחה שנערך ביום א' השבוע, חנכה החברה תערוכה ומכירה פומבית של צילומי אוכל שנעשו במיוחד להשקה. מיטב השפים בישראל שיתפו פעולה עם צלמים מובילים ויצרו צילומי מנות והשראה. הכנסות המכירה מיועדות לרכישת סלי מזון לנזקקים לחג הפסח.

טווח מחירי התמונות: 1,800 ועד 10,000 שקל.

גלריה אימאג' בנק, דיזיין סנטר, רח הלח"י, בני ברק (מול קניון אילון). א'-ה' 10:00-22:00, ו' 9:30-14:00, שבת 19:00-23:30. הכניסה חינם