mako יאפשר לגולשים להעביר דיווחי וידיאו חיים

האתר מבית קשת משיק אפליקציית מובייל שתאפשר לגולשים להעביר למערכת האתר תיעוד של אירועים חדשותיים, עוולות ואייטמים מעניינים ■ skooper מאפשרת העברת קטעי וידיאו בשידור חי, תמונות סטילס ושליחת מייל למערכת mako

אתר mako מבית קשת משיק אפליקציית מובייל שתאפשר לגולשים להעביר למערכת האתר תיעוד של אירועים חדשותיים, עוולות ואייטמים מעניינים. האפליקציה הייעודית - skooper, מאפשרת העברת קטעי וידיאו בשידור חי, תמונות סטילס ושליחת מייל למערכת mako. את קטעי הווידיאו ניתן גם לשתף עם החברים בפייסבוק - לבחירת המשתמשים. השירות זמין כבר מהערב, גם ישירות מהאפליקציה של mako.

לדברי מנהל ועורך mako, יובל נתן, "המשמעות של skooper היא שכל הגולשים שלנו הופכים להיות כתבים שלנו בפוטנציאל, מעין 'הטלפון האדום' של גלי צה"ל, רק עם סמארטפון שיכול לשדר לייב לדסק שלנו. בעידן שבו כל אחד מחזיק תחנת שידור בכיס, אנחנו מקווים לבנות פה כלי חדשני ואפקטיבי לאיסוף ויצירת תוכן, שיוכל לשרת אותנו בכל מיני דרכים, כולל כאלה שאפילו עוד לא חשבנו עליהן".

האפליקציה החדשה, שזמינה גם למכשירי אנדרואיד ואייפון, נוצרה בשיתוף פעולה עם חברת הסטארט-אפ הישראלי Flixwagon. הסטארט-אפ פיתח טכנולוגיה שמאפשרת העברת וידיאו בשידור חי לפיד בפייסבוק בצורה פשוטה, מהירה ויחסית חלקה.

לפני כשנה וחצי השיק הסטארט-אפ שיתוף פעולה עם נייקי במסגרת המרוץ Nike Night Run, ואפשר למשתתפי המרוץ להעביר את חוויית הריצה בזמן אמת לחברים בפייסבוק. החיבור בין הסטארט-אפ ל-mako נעשה באמצעות חברה-בת של קשת, Screenz, שהוקמה בשיתוף פעולה עם חברת הדיגיטל The Box, ששיתפה בעבר פעולה עם Flixwagon.