הנדלר תמונה למנכ"לית בזק; בנבנישתי למנכ"ל פלאפון?

דירקטוריון בזק יתכנס לאישור מינויה של הנדלר ■ לפי ההערכות, איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, מועמד לתפקיד מנכ"ל פלאפון אם גיל שרון יחליט לפרוש ■ רון אילון צפוי להישאר בתפקידו כמנכ"ל yes

דירקטוריון בזק צפוי להתכנס מחר (ד') כדי לאשר את מינויה של סטלה הנדלר, יו"ר הוט לשעבר, כמחליפתו של אבי גבאי בתפקיד מנכ"ל בזק. הנדלר צפויה להיכנס לתפקיד בחודש יוני הקרוב לאחר שתסיים תקופת צינון של חצי שנה.

נציין, כי שורה ארוכה של מועמדים ביקשו להתמנות לתפקיד ואף נפגשו עם יו"ר החברה ובעל השליטה, שאול אלוביץ', שהחליט בסופו של דבר לבחור בהנדלר על רקע היכרותם האדוקה מהתקופה שבה היה הבעלים של 012 סמייל והיא שימשה כמנכ"לית החברה.

תלויים ברגולציה

למרות המינוי, לפי ההערכות אין כרגע כוונה לבצע שינויים פרסונליים בהנהלת בזק, זאת על רקע הערכתו הרבה של אלוביץ' להנהלה הנוכחית. גם הנדלר לא צפויה להביא עמה לקבוצה בכירים שעבדו עמה בעבר. עם זאת, אין הבטחות חלוטות והמינויים בקבוצה עשויים להשתנות בהתאם לנסיבות.

לפי ההערכות, איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, מועמד לתפקיד מנכ"ל פלאפון, אם וכאשר גיל שרון יחליט לפרוש. בחודשים האחרונים נפוצו שמועות בשוק לפיהן שרון מתכנן לעזוב את התפקיד, אולם מקורבים מספרים כי שרון רואה עצמו ממשיך בתפקיד וכי קיימת שביעות רצון רבה ממנו, כך שסבב המינויים תלוי בו.

כמו כן, בקבוצה לא יודעים להעריך עדיין את השלכות הרגולציה והאם אכן תבוטל ההפרדה המבנית בין בזק לחברות-בנות שלה. לפי ההערכות, אם בזק בינלאומי תמוזג לתוך בזק, בחברה מתלבטים אם להעביר את בנבנישתי לפלאפון ולמנות מנכ"ל לתקופה קצובה, או לאפשר לו לעבוד על המיזוג.

מודאג מ-yes

בנוגע ל-yes, אלוביץ' מודאג מהבעיות העתידיות שניצבות בפני החברה, בעיקר אם ייאלץ למכור מחצית ממנה כפי שרשות ההגבלים העסקיים רוצה. לכן, בתקופה הזאת אין כוונה לבצע זעזועים ורוב הסיכויים הם שאלוביץ' מעוניין לשמור על רון איילון בסביבתו בשל ההערכה הרבה שהוא רוחש לו, ולכן הוא צפוי להשאירו בתפקידו כמנכ"ל yes.