רייטינג: גמר "אייל גולן קורא לך" בערוץ 2 עם 25.8%

מדובר בנתון גבוה יחסית בעבור תכנית שלא שודרה בערוץ מעולם וקודמה במשך ימים ספורים בלבד ■ נתון גבוה מאוד היה אתמול למהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 עם יונית לוי - 27.6%

גמר התוכנית "אייל גולן קורא לך" ששודר אתמול בערוץ 2 הגיע ל-25.8% צפייה. מדובר בנתון גבוה יחסית בעבור תכנית שלא שודרה בערוץ מעולם וקודמה במשך ימים ספורים בלבד. הדבר גם מוכיח את חשיבותה של פלטפורמת השידור, שכן הגמר היה גבוה דרמטית ממוצע העונה ששודרה בערוץ 24 ואשר עמד על 7%. נתון גבוה מאוד היה אתמול למהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 עם יונית לוי - 27.6%.

למרות שערוץ הספורט אינו נמדד באופן רשמי, ההערכות אומרות כי משחק הכדורגל ששודר אתמול בו גברה אתמול ריאל מדריד על מנצ'סטר יונייטד, הניב בממוצע 10% צפייה וברגעי השיא הגיע גם ל-12% צפייה. הנתון הגבוה השפיע מהותית גם על הצפייה בערוצים המרכזיים. מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 עמדה אתמול על 10.1% צפייה - פחות ממהדורת "ערב טוב עם גיא פינס" שעמדה על 10.4%.

נתון מפתיע עם זאת בערוץ 10 לשידור החוזר של "החברים של נאור" שהגיע ל-7%, מה שאולי מוכיח געגועים לתכניתו של נאור ציון. מהדורת "מבט" בערוץ 1 עם 5.2%.