סמנכ"ל התוכן של חברת הגיימינג "מארס" איתי הרמן עוזב

הרמן נמנה עם מקימי "מארס משחקים" מקבוצת "ענני תקשורת" ונחשב למומחה מוביל בפיתוח שעשועוני טלוויזיה ומשחקי קז'ואל דיגטליים ■ צפוי להמשיך ללוות את החברה כיועץ

סמנכ"ל התוכן של חברת הגיימינג "מארס" איתי הרמן, עוזב את החברה. הרמן נמנה עם מקימי "מארס משחקים" מקבוצת "ענני תקשורת" ונחשב למומחה מוביל בפיתוח שעשועוני טלוויזיה ומשחקי קז'ואל דיגטליים. הוא צפוי להמשיך ללוות את החברה כיועץ.

בין הפרויקטים אותם הוביל איתי הרמן לאחרונה -אפליקציית האייפון לסדרת הטלוויזיה "החממה", משחק "כלוב הזהב מהבית" באמצעות השלט ואפליקציית ערוץ האוכל. במסגרת תפקידיו, היה הרמן אחראי על הקמת ערוצי גוגו וגוגו קלאב ובנוסף הוביל את פיתוחם של משחקי 'דיסני', הופ לומדים, NICK SCHOOL, ומשחקי רשת בפורטל וואלה.

מאז 1995 הרמן היה מנהל משחק ועורך שאלות במספר רב של שעשועונים שהופקו בארץ ובהם: "גלגל המזל", "מלך הטריוויה", "מי רוצה להיות מיליונר", "1 נגד 100", "מונית הכסף", "אל תפיל את המיליון", וכן שותף בצוות פיתוח של פורמטים רבים ובהם "לעוף על המליון" ו"כלוב הזהב". לאחרונה זכה עם שותפיו עודד קרמר ודני קרפל בתחרות הפורמטים של וועידת MAD וארמוזה פורמטס. גם קרמר עזב באחרונה את עבודה בסוכנות הפרסום מקאן אריקסון.

הרמן אמר היום, כי "במהלך העשור האחרון הייתה לי זכות ליצור וללוות פרויקטים ייחודיים ומצליחים בניו מדיה. אני מודה למארס ולעובדיה על ההזדמנות לעבוד במקום יצירתי ומהנה שבו גם משחקים וגם עובדים ברצינות. בתקופה הקרובה אני מתכוון להתמקד בפיתוח פורמטים מקוריים לשיווק בחו"ל".

אריאל באריל, מנכ"ל מארס משחקים אמר "איתי ליווה את מארס מיום הקמתה ועזר לבנות אותה כאחת מחברות האינטראקטיב המובילות בישראל. אני רוצה להודות לו על תקופה נפלאה ועל תרומתו הרבה ולאחל לו הצלחה בכל אשר יחליט לעשות."